/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Ang Design
Fra : umarsuper
Vist : 611 gange
250 point
Dato : 28-09-08 21:20

Jeg har en hjemmeside og jeg vil rigtigt gerne have designe den. Jeg ved sådan set bare ikke hvordan jeg skal designe den kan nogen hjælpe mig.

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 28-09-08 21:32

kig evt. på good-tutorials.com der er os et sted hvor de lærer en at bygge den op fra bunden af så måske kunne du få nogle ideer derfra.. held og lykke med designen..

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 28-09-08 21:32

Det system jeg selv har brugt kan læres på 5 dage - http://www.blunck.dk/recommends/create-web-site-in-5days/

Held og lykke.

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 28-09-08 21:33

Af gratis muligheder kan også nævnes tutorials på www.html.dk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-09-08 22:59

Citat
Hej og velkommen til min hjemmeside, her kan jeg hjælpe jer med Hvad som helst, lektier, Computer. Alle vil få lov til at stille alle de forskellige spørgesmål de vil. jeg ved og har en masse viden om data
Store ord må jeg sige, men du skal liiige selv ha hjælp, før du kan hjælpe andre...

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 24-11-08 22:50

umarsuper - Jeg synes det er flot det du har gang i. Og støtter klart op omkring det. Jeg har selv siden www.netkit.dk som jeg prøver at sætte fut i. I håb om at jeg kan hjælpe andre ligesindede. Der har brug for hjælp til det som jeg for blot nogle måneder siden havde svært ved.

- Hvis du kontakter mig inde på www.netkit.dk vil jeg gerne hjælpe dig i gang med at lave en hjemmeside i CMS system phpfusion som www.netkit.dk er sat op af.

Se nærmere på det danske support forum www.phpfusion.dk

-- Med mindre du allerede har planlagt de helt store ting omkring siden. Og det IKKE kan lade sig gøre i phpfusion. -( Men meget kan lade sig gøre i phpfusion. Fx. At dine bruger kan oprette tråde give deres spørgsm ål points og det rigtige svar for pointsne... ligesom her på siden.

mvh. Rudik

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 24-11-08 22:51

linux-man - Jeg håber ikke du har betalt penge for det der.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 24-11-08 22:53

eller hej.. Hvad skulle din hjemmeside handle om ?
Jeg troede den skulle hjælpe andre. - Men hvad er det du vil bygge op.