/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Grissefest
Fra : Flash77
Vist : 749 gange
50 point
Dato : 28-09-08 13:43

Kan nogen hjælpe mig - er en grissefest når grise holder fest, og indgår der knallerter i en grissefest?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-09-08 14:23

Ja - men det er ikke dem alle der vil knalde.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 28-09-08 14:36

hmm... Vil det sige at en gris der vil knalde er en knallert-gris?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-09-08 14:37

Er Flash noget der kommer af gamle grimme oplevelser Ligesom Flashback ????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-09-08 14:40

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Har du overvejet at noget er nok ..sådan du ved en grænse ?? Det kan godt være du er træt af en herinde men nu ender det jo med, at vi også bliver trætte af dig

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 28-09-08 16:11

Grissefest, det var i de gode gamle dage på Mallorca,
det har du nok ikke været med til Flash77.

Nu har vi her på kandu igen et af de spørgsmål, vi bør undgå.

Jeg accepterer de tunger nogle kandu brugere,
taler/skriver med, men det er ikke godt.

Vi bør undgå at hakke ad hinanden, der er sgu trættende at se

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 28-09-08 17:15

Jeg synes det var kloge ord Tadeo - og du har ret i at jeg ikke ha været med til grissefest på Mallorca.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 50 point
Dato : 28-09-08 17:57

OK! Lidt mere end en knallert... men grisen er der da
http://peecee.dk/upload/view/132782

Kommentar
Fra : pkforever888

Dato : 28-09-08 18:00

jeg er 100% enig med tadeo.
Jeg synes dig og scootergrissen skulle snakke om de problemer i har med hinanden et andet sted. Det høre ikke til her inde på Kandu.dk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-09-08 19:41

En "knallert" er også betejnelsen for en dejlig pige................

Kommentar
Fra : ram10

Dato : 28-09-08 20:06

Citat
En "knallert" er også betejnelsen for en dejlig pige................

Rigtigt nok, men somtider kan det føles som "betændelse"

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-09-08 08:09

Hvor er det synd at alle de sure opstød skal ødelægge sådan en hyggelig tråd. Der er da absolut intet forkert i at tale om grissefest - og jeg er sikker på at vi er nogle stykker der rigtigt hygger os med den slags.

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 30-09-08 18:22

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-09-08 18:56

Hey...
1000 tak for points

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-09-08 18:58

Clan - du fik da kun 50.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-09-08 19:00

lidt har også ret