/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Afspille i internet
Fra : Ida_Simonsen
Vist : 610 gange
25 point
Dato : 28-09-08 10:58

Hej
Jeg kan ikke længere afspille filer på internettet, på bl.a. tv3 og dr.dk/tv.
Men jeg kan godt afspille musik i windows media player, som jeg altid har gjort.
Der kommer en meddelelse om noget mht. protokol.
Nogen der kan hjælpe???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-09-08 11:04

Citat
Der kommer en meddelelse om noget mht. protokol
ja måske kan nogen hjælpe, begynd med at skrive den nøjagtige fejl meddelelse og fortæl også hvad der er ændret på computeren, du har jo kunnet så et eller andet er ændret

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 28-09-08 13:42

ja skriv fejl koden

Kommentar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 28-09-08 14:31

Den kommer så her: (når jeg vil afspille i dr.dk/tv)

Der opstod en fejl (fejl-1072885317)
Windows Media Player kan ikke afspille filen, da den angivne protokol ikke understøttes. Hvis du har indtastet en URL-adresse i dialogboksen Åbn URL-adresse, kan du prøve at anvende en anden transportprotokol, f.eks. "http:" eller "rtsp:".

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 25 point
Dato : 28-09-08 15:32
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-09-08 15:35

NB: Til andre... hvis link(s) ikke længere fungere med tiden...
Citat
Media Player fejl 1072885317

Windows Media Player kan ikke afspille filen, da den angivne protokol ikke understøttes. Hvis du har indtastet en url-adresse i diablogboksen Åbn URL-adresse, kan du prøve at anvende en anden transportprototokol, f.eks. "http:" eller "rtsp:"

Fejlen fjernes ved at skrive "regsvr32 wmnetmgr.dll" i Start->Kør.

eller download og kør denne file her. ( hjøre klik på her og vælge 'Gem destination som...')

Du kan finder flere information Microsoft site her.

Kilde: http://www.carlsensoftware.dk/mediaplayerfix.php

Godkendelse af svar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 28-09-08 15:55

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-09-08 16:06

Velbekomme... og takker for points