/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Underlig skriftstørrelse!
Fra : Bluenotes
Vist : 450 gange
84 point
Dato : 27-09-08 16:20

Jeg har siddet og arbejdet med photoshop, og det har fungeret fint indtil for en halv time siden.
Lige pludselig har den lavet skriftstørrelserne om. Dvs. en tekst, der var på omkring 100 pkt er nu på 56500,87 pkt! Skriften er stadig den samme - den har ikke skiftet fysisk form, men tallet er virkelig underligt. Det betyder, at når jeg forsøger at lave et nyt tekstlag, kan den maks nå op til 1296, og det bliver utrolig småt!
Er der nogen, der ved, hvad der er problemet? Jeg har lukket programmet ned flere gange og genstartet computeren, men det hjælper ikke.

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 27-09-08 16:43

Ved heller ikke, men kan du ikke nulstille tekstværktøjet?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-09-08 16:46

Har du ændret skærmopløsning.

Kommentar
Fra : freja55

Dato : 27-09-08 18:16

Har du ændret lærredstørrelsen fra cm til pixels eller omvendt?