/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
xp - slettet genvej
Fra : madsemillarsen
Vist : 503 gange
50 point
Dato : 27-09-08 15:56

Hej

Da jeg skulle ligge genveje ud på skrivebordet til "word", "excel" og "powerpoint".
Kom jeg til at flytte originalen ud på skrivebordet...

Og nu kan jeg ikke flytte originalen tilbage, hvad skal jeg gøre? tilbage vil sige tilbage til start-alle programmer-microsoft office.

Håber i kan hælpe...

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-09-08 16:01

Du kan drag 'n' drop, tilbage i samme liste som du hiv den ud fra. Klik og hold nede på ikonet træk det ned på "Start", så åbner menuen sig, så over på "Alle programmer" og så fremdeles til du er hvor den skal være og så slipper du bare museknappen.

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 60 point
Dato : 27-09-08 16:03

Højreklik på genvejen - hold højre musetast nede og træk så ned i Start - Alle progammer - find stedet hvor den skal være - slip musetasten og klik på Opret genvej her.

Så skulle den være på plads igen

Clou

Kommentar
Fra : madsemillarsen

Dato : 27-09-08 16:10

Ingen af tingene virker..
slet ikke venstre klik.
men højre klik virker lidt, forklaring, man kan oprette genvej i andre mapper end min microsoft office mappe. Hvis man gør det i microso..... mappen så spørger den om man skal erstatte den eksisterende fil. Så den ligger der, men kan bare ik se den....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-08 18:34

Så svarer du bare JA...

Godkendelse af svar
Fra : madsemillarsen

Dato : 14-11-08 21:45

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 14-11-08 21:59

Velbekomme madsemillarsen - håber det virker for dig, men det gør det sikkert, siden du giver mig pointene!

Clou