/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan pludselig ikke skrive ÆØA@
Fra : hjalex
Vist : 544 gange
100 point
Dato : 27-09-08 10:20

Hej

Haaber der er nogen som kan hjaelpe. Pludselig kan jeg ikke skrive ÆØA@ mere. Istedet skriver min computer kryptiske tegn.

Jeg har forsoegt at vaelge vesteuropaeisk tegnsaetning under vis, men det hjaelper ikke.

Bliver virkelig glad hvis der er nogen der kan hjaelpe mig ud af det.

Mvh Hjalex

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 27-09-08 10:28

Kontrolpanel-sæt tastatur til dansk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-08 10:31

- Ubesvarede 2
- Besvarede 0
- Annullerede 2
- Slettede 0
Ialt 4

Jeg ved ikke hvor fejlen ligger , men jeg kan fortælle dig hvordan man lukker spørgsmål....

Man accepterer et af svarene....

I øvrigt er det forbavsende så mange der stiller spørgsmål i dette forum - og "få" minutter efter er de logget af igen.....

Mottoet er "vejen til en hurtig løsning" - den får man ikke ved at logge af....

99% af alle spørgsmål er besvaret eller kommenteret efter HØJST 5 min.

Kommentar
Fra : hjalex

Dato : 27-09-08 10:56

Hej igen

Jeg har vaeret i kontrolpanel nu og kan ikke aendre noget sprog nogen steder. Er det mig, der goer noget forkert.

PS Jeg var ikke klar over, at jeg var logget af / undskyld

mvh Hjalex

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 110 point
Dato : 27-09-08 10:57

Har du flere sprog sat op, er der en firkant i højre side af processlinjen, marker den, og sæt til DA

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-08 11:03

Citat
Jeg har vaeret i kontrolpanel nu og kan ikke aendre noget sprog nogen steder

Kontrolpanel - Tastatur.....

I øvrigt ville det hjælpe med lidt oplysninger om styresystem osv....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-08 11:05

Du er god til det der loggen af

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-08 11:06

Der har lige været en anden kandubruger med samme problem, det blev løst sådan

Og i denne tråd, står der også alt+shift (som jeg nævnte i mit første indlæg)

http://www.eksperten.dk/spm/795440

Godkendelse af svar
Fra : hjalex

Dato : 27-09-08 11:10

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 27-09-08 11:12

Selv tak.