/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
billig forbindelse
Fra : aasenissum
Vist : 684 gange
100 point
Dato : 27-09-08 09:36

er der nogen, der kender http://dansknet.dk/front.
vi tænker på at skifte fra tdc, som er noget dyr. men måske af gammel vane, holder vi ved.

andre forslag?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-08 09:39

Kender dem ikke ud over der har været et par spørgsmål vedr. problemer med dem....

Men væn dig til at UNDLADE punktum EFTER et link - det virker IKKE så....

http://dansknet.dk/front

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 27-09-08 09:51

mystisk med . , da jeg har brugt ctrl c - v metoden, som skulle kopiere korrekt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-08 09:56

Det gælder ikke kun ., det gælder ALLE tegn - visse bruger () til et link - og er der ikke mellemrum i virker det heller ikke...

(http://dansknet.dk/front)

( http://dansknet.dk/front )

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-08 14:42

Hvor er det du bor Aase...Er det ikke ude på Larstyndsk marker??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-08 14:47

Jamen hov...Har i overhovedet indlagt strøm derude?? Ellers skal det jo være en trådløs forbindelse Men du kan godt droppe TDC. De er for det første er de for dyre og så er de nogle skiderikker i forretningsøjemed. Det firma blev ødelagt af Henning Dyhrmose, da han lod firmaet opkøbe af udlandet Landsforræder

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-08 14:49

Citat
De er for det første er de for dyre
Se hvor ophidset jeg blir, når jeg tænker på det gode selskab som i grådighedens og kapitalens hellige navn blev ødelagt

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-09-08 16:20

TDC er nok lidt dyrere, men ikke det værste valg.
Når man ser tilbage på de brugerundersøgelser der har været på mange af de andre tele og internet selskaber, så har TDC nok det mindst beskidte mel i posen.
Alle udbydere lever af denne ydelse, nogen bedre end andre.
Jeg har altid haft, og bruger stadig TDC til alle former for telefoni og inet, og har da også været ret rimlig tilfreds.
Hvis man stiller samtlige udbydere op, og regner på de samme ydelser hos alle, så er forskellen ikke særlig stor. TDC har så den fordel, at det er den mest sikre forbindelse, da det er dem som ejer det kabelnet, de fleste bruger. Når der sker et eller andet, så er det naturligvis deres egne kunder der får 1. priotet.
Men valget er dit eget, og du skal naturligvis vælge den udbyder, som du mener er bedst og billigst. Man får jo kun det man betaler for.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 27-09-08 17:42

refi - ved du hvilken form for problemer?

klumme: manden i mit liv hilser og siger, at vi bor så langt ude, at vi kun har en cykel med generator. og der skal immervæk noget til, for at trække en 6mb forbindelse.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 27-09-08 18:00

Citat
refi - ved du hvilken form for problemer?

Her kan du læse lidt - ellers søg videre - de er sikkert ikke værre end alle de andre "små"

http://computergeil.dk/er-dansk-net-a-s-et-skummelt-foretagende.47369.fhtml

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-08 18:21

LOOOL Så må manden i dit liv sgu ha noget Longovital og levertran on the rocks så han kan jokke i de pedaler

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-08 18:29

Citat
for at trække en 6mb forbindelse
.

Det er jo et spørgsmål du skal stille til TDC - det er deres ledninger

Kommentar
Fra : alka

Dato : 28-09-08 07:59

Der hvor jeg bor, har min nabo 8Mbit via TDC. Uanset hvem jeg vil have - ud over TDC, så kan de kun levere max 2Mbit - netop pga af, at det er TDC der har kablerne - også de mere direkte kabler! Jo TDC forstår stadig at udnytte monopolet - og politikerne ser stilletiende til!

Godkendelse af svar
Fra : aasenissum

Dato : 28-09-08 13:04

Tak for svaret refi.

vi har besluttet os takket være din hjælp.

skifter som sædvanlig ikke, selv om tdc's kabler herude er oldgamle og trækker vand hver vinter. det betyder ca. 1 måned uden telefon!! da vi nægter at betale skyndeosatreparereforsikring, vi betaler jo allerede for en vare, som må forventes at svare til forventningerne. optrækkeri.

tak til I andre, som svarede

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-09-08 13:38

Selv tak....