/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Cybercity.dk
Fra : axelbjarne
Vist : 535 gange
100 point
Dato : 27-09-08 09:14

Andre der har problemer med Cybercity?

Jeg har de sidste 8 dage oplevet konstant små udfald, der varer få minutter - men det er irriterende, og så vil jeg da lige høre om der er andre, som oplever det samme...

De fik også meget kritik fornylig i DR1.

Husk at se efter om i betaler for meget for jeres forbindelse - så skal I ringe derind, for at få det sat ned....selv om I er gamle kunder...jeg skal have min 4MB forbindelse sat ned til 239,- kr. om måneden fra 249,- - den 10-er betyder jo ikke så meget, det er mere et princip - så husk at følge med deres prisnedsættelser - I skal selv gøre opmærksom på det....

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-09-08 09:23

Prisen på 4MB er nu nedsat til 199,- kr.

http://www.cybercity.dk/produkter/privat/bredbaand/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-08 09:34

Slet dog dit andet spørgsmål inden det er for sent

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 110 point
Dato : 27-09-08 10:10

Står din højre lampe på din Router fra Cybercity og blinker? Gør den det ert det routerne du skal have skiftet. Prøv evt. at slukke for routeren et par min. og tænd så igen.

Kommentar
Fra : aaron

Dato : 27-09-08 10:37

Jeg har lagt mærke til, at der i hvert fald på min forbindelse tit er udfald omkring klokken halvét (både middag og midnat). Jeg ved ikke lige, hvad der sker - kunne måske være telefonregningen, der bliver opdateret, da jeg også har telefonen på bredbåndet. Jeg har ikke lagt mærke til det før telefonen også kom på. Men ellers har du ret - man skal selv være efter dem.

/aaron

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-09-08 13:07

Tak for svaret alka.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-09-08 13:08

Man kan også ændre sing hastighed fra f.eks 2mbit/512kb til 4mbit/256kb uden at det koster noget hvis man ikke har noget imod at få langsommere upload.