/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Air cut off grisse-tryne
Fra : Flash77
Vist : 669 gange
100 point
Dato : 27-09-08 01:55

Er her nogle som kan forklare hvad en Air cut off grisse-tryne gør?

Jeg har læst lidt om at når en sådan aktiveres vil det afbryde blodcirkulationen i hjernen på grisen, og at der skulle kunne fremkomme "pop" lyde når den åbner igen.

Det var noget jeg læste på engelsk men forstår det ikke helt.

Hjælp mig! Jeg synes jeg drukner i de mest underlige grisse-spørgsmål i de her dage.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-09-08 13:11

Ok du er mere psykopat end mig.
Tillykke med det.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 28-09-08 13:45

Tak - det var sødt sagt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-09-08 16:24

Citat
Jeg synes jeg drukner i de mest underlige grisse-spørgsmål i de her dage

Du gør da også hvad du kan for at "træde" i møddingen

Kommentar
Fra : pkforever888

Dato : 28-09-08 18:20

ok..vil du ikke godt lade være med at skrive om noget der slet ikke har noget med knallerter og scootere at gøre?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-09-08 08:11

Hvad mener du pkforever888?

Kommentar
Fra : pkforever888

Dato : 29-09-08 14:14

Citat
Er her nogle som kan forklare hvad en Air cut off grisse-tryne gør?

Jeg har læst lidt om at når en sådan aktiveres vil det afbryde blodcirkulationen i hjernen på grisen, og at der skulle kunne fremkomme "pop" lyde når den åbner igen.

Det var noget jeg læste på engelsk men forstår det ikke helt.

Hjælp mig! Jeg synes jeg drukner i de mest underlige grisse-spørgsmål i de her dage.

forklar mig hvorfor dette spørgsmål har noget med knallerter at gøre.

Kommentar
Fra : pkforever888

Dato : 29-09-08 14:25

skriv hellere dette spørgsmål i dette forum.

http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=20707

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 29-09-08 14:34

Citat
Det var noget jeg læste på engelsk men forstår det ikke helt.

Det skyldes nok du ikke forstår engelsk

Hold dog nu op med den form for "chikane", det betegner jeg det som,
man kunne ønske, at nogen oprettede en side for mennesker med indestænkte,
eller opsparede agressioner, dem lider du af Flash77.

Accepteret svar
Fra : bibsamie

Modtaget 100 point
Dato : 29-09-08 19:37

hvem er pikforever888

per

Kommentar
Fra : pkforever888

Dato : 30-09-08 17:22

pikforever888????
Hvem er babysam?

/pkforever888

Kommentar
Fra : pkforever888

Dato : 30-09-08 17:25

kandu bør virkelig få et sted hvor man kan anmelde brugere for spam og chikane.

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 30-09-08 18:24

Tak for svaret bibsamie.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 30-09-08 18:29

årh dt var så lidt Flash77

mvh
per