/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvem er blacklistet af flest?
Fra : ingelein
Vist : 592 gange
10 point
Dato : 26-09-08 23:58

Hej
Kan man se hvem der er har flest blacklistninger? Jeg mener hvilken profil der er blacklistet hos ????
Eller er der ingen statistik på det???
Hvis der var, kunne man mene ,at man med en nærmere bestemt % blacklistninger i forhold til antal medlemmer kunne lave en ekskluderingsregel.
Men jeg kan også forstå at nogle medlemmer har flere identiteter herinde, så effekten ville jo være lig nul. Dog har jeg lige erfaret at man med den samme e-mailadresse kun kan logge ind som en enkeltl profil.
Jeg har selv svaret: "Glem det".
Mange hilsner Ingelein

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 20 point
Dato : 27-09-08 00:22

Nej sådan en statestik findes ikke, men hvis du kikke på div. brugere, kan du se hvem der har flest bl

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-08 01:03

Hvis du ganger antal BL op med antal nicks på samme person, vil et kvalificeret gæt være idioten Disken. Jeg mener han er registreret med 32 forskellige nicks. Et gennemsyret dumt svin, der skulle hyles ud i H & R Jeg har BL ham på 23 af hans nicks

1 disken 08-08-2006
2 Lorterøv 04-04-2007
3 didken 21-11-2007
4 diskaen 23-11-2007
5 disken2 25-11-2007
6 kandu-se 04-12-2007
7 fuck123456789 10-12-2007
8 babyrøv 28-12-2007
9 klumme-disk 30-12-2007
10 merde-igen 13-02-2008
11 sokoban 17-02-2008
12 fuk----kan---du 21-02-2008
13 JonniHansen 26-02-2008
14 Jonni-madsen 27-02-2008
15 disken_igen_lol 01-03-2008
16 kloemme 06-03-2008
17 kruemme 08-03-2008
18 kys_klumme_i_rø 14-03-2008
19 klamigen 18-03-2008
20 klamigen-lol 13-04-2008
21 ram3ramram 23-04-2008
22 mosesKOMforbi 05-08-2008
23 mosesGIKigen 05-08-2008

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-08 01:04

Og er for øvrigt den eneste jeg har black listet.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-09-08 01:23

Mener heller ikke der er sådan en oversigt og hvem folk har blacklistet og hvor mange, men man kan godt gå ind i hver profil og se det... hvis man har god tid.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-09-08 02:37

Ellers er svaret antagelig Teil. Altså hvis man tager enkeltprofiler.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-08 04:50

LOOOL Ham ka du sgu ikke li hwa 3773?? Men jeg forstår dig godt. Han er lidt mere end alm. samspilsramt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-08 04:52

scotersvinet....
Citat
men man kan godt gå ind i hver profil og se det... hvis man har god tid.
Kan du så ikke gøre det. Det tager vel et ½ års tid, og så er vi fri for dig så længe

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-09-08 05:05

Det var skam et nøgternt svar! Og han underholder os jo med hver gang nogen har meldt ham ud og blacklistet ham. Måske derfor det er ham jeg gætter på! Jeg har blacklistet ham med de par profiler jeg kender. Og ligesom dig har jeg egentlig ikke blacklistet alverden. Der er bare nogen med flere profiler.

Scooteren har jeg intet udestående med, og gider ikke deltage i ham blinklysets hadekampagne. Den minder mig for meget om en tidligere kampagne, anført af SunoVits. Det undrer mig dog en anelse at Ans, Nordsted mv finder sådan noget underholdende?!!?!? Tidligere har de jo klart taget afstand fra hadekampagner, men deltager nu lystigt!

Nå....skal til at gøre klar til dagens dont.... hyg jer

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-08 05:09

God morgen 3773.. Det var fandme tidligt du skal i gang. Har du et par fruentimmere gående du skal ned i byen og afregne med LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-08 05:15

Bortset fra det, så synes jeg Sunowich har bedret sig betydeligt. Han har ikke disse tåbelige tomgangsindlæg mere, eller osse ser jeg dem bare ikke LOOL Han har måske været på flinkeskole

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-09-08 05:23

Njaaaaaa Suno forbedret sig?!?!??!? Stadig pladder fra hans side. Og stærkt underholdende tråde hvor han skælder ud på blacklistere (han blacklister stadig selv). Og han forbliver blacklistet hos mig bare til en oplysning.

Nej, du. Ham og hans svar kan jeg ikke bruge til en skid.

Scooteren burde få sig et par dansk-lektioner og en ørefigen hver gang han taler grimt. Men eller er han kun 10% så irriterende som nogen af dem der galper mest (og vedholdende). Men stadig forekommer det ret dobbeltmoralsk at kandu- deltager i festlighederne med at genere ham.

Nej, har bare et lille lørdagsprojekt og flytter så fridagen til mandag (du ved nyttige idioter og sådan).

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-08 07:26

He He He God arbejdslyst.....og weekend

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-08 07:54

Jeg har blacklistet ...NADA !!! ..men er selv kommet i 'den sorte bog' hos flere brugere ..ingen nævnt ..ingen glemt

Blacklistning bruges som CENCUR ..istedet for, som oprindelig tænkt af de brugere der gik ind for impementationen af denne funktion, at være et værn mod børn skulle udsættes for uhøvisk sprogbrug og pædofili.

Væk med denne 'unode' i et offentligt åbent forum for vidensdeling.

Jeg er af den mening; at det KUN bør være indehaverne af dette site, som suverænt bestemmer hvilke profiler der skal udelukkes for deltagelse. IKKE selvbestaltede 'smagsdommere'.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-08 08:28

Citat
Scooteren har jeg intet udestående med, og gider ikke deltage i ham blinklysets hadekampagne. Den minder mig for meget om en tidligere kampagne, anført af SunoVits. Det undrer mig dog en anelse at Ans, Nordsted mv finder sådan noget underholdende?!!?!? Tidligere har de jo klart taget afstand fra hadekampagner, men deltager nu lystigt!

Kald mig liiige hvad du vil.........men jeg opfattede slet ikke de tråde som hadekampagner.. flash77 plejer at stille fjollede spørgsmål, så for mig var de tråde ikke anderledes end de plejer at være..og deltog, fordi jeg syntes det var sjovt.............længere er den ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-08 09:09

Klumme...

Jeg tror lige du skal revidere 2 og 8 - de hører vist til et andet sted.....

Jeg siger ikke hvor

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-08 09:13

I øvrigt kan jeg heller ikke se hvad blacklistning skulle gøre godt for....

Den bliver primært brugt fordi "folk" ikke kan tåle at høre SANDHEDEN....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-08 09:21

Gider di lige...Hvilke sandheder skulle dette subjekt "Disken" m.fl. være i stand til at formulere???

2 + 8 hmm det kan godt være...jeg har ikke helt styr på det, men jeg kender een som har og vedkommende har bedt Kanduteamet om at kigge på vedkommende, m.h.p udsmidning.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-08 09:22

Citat
har bedt Kanduteamet om at kigge på vedkommende
og hans 31 andre nicks

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-08 09:26

Citat
Gider di lige...Hvilke sandheder skulle dette subjekt "Disken" m.fl. være i stand til at formulere???

Jeg skrev PRIMÆRT

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-08 09:31

PRIMÆRT...hvad fa.. ligner det at bruge den slags fremmedord på denne tid af dagen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-08 09:31

Så kan du jo sagtens klare dig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-09-08 09:53

Jeg har sortlistet 3 stk. som nok ellers ville ødelægge mine tråde.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-08 10:01

Det får de svært ved med mindre du logger ind som de personer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-09-08 10:09

Fire browsere Refi - så er problemerne der straks.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-08 10:14

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 27-09-08 10:22

Ingelein du har ganske travlt i spørgsmål og tips med andres gøren og laden.

Hvad er det egentligt du er ude på opnå.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 27-09-08 14:03

Hej Thomas
Jeg vil såmænd bare skille skidt fra kanel
I nogle tråde er folk vildt forargede over at man blacklister overhovedet.

Jeg selv anser en blacklistning som en u-invitation til at svare på mine spørgsmål og kommentere mine tips. Folk der een gang kan finde på at svare helt hen i vejret - endda flabet og direkte generende gider jeg ikke få nogen gode råd fra. Det er jo som bekendt det første indtryk man får af folk, der som regel holder.

Blacklistning er for mig retten til at bestemme, hvem jeg vil invitere i min stue. Desuden er de fleste af dem jeg har blacklistet kun ude på skrammer - jeg har ikke gjort dem noget, så hvorfor kaste med "lort" i en debat, som slet ikke handler om mødding?

Denne tråd var kun startet for at finde ud af om der er en statistik over mest blacklistede - i stil med månedens bedste.

Jeg svarer først nu, fordi jeg passer min "mødding" (kompost) i dag.

Men jeg lukker da gerne tråden
Mange hilsner Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 27-09-08 14:04

Tak for svaret Nordsted1.
Det var jo netop en statistik jeg efterspurgte. Tak for svaret
Ingelein