/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
NYt Bundkort og Grafikkort
Fra : Markmuss
Vist : 604 gange
22 point
Dato : 26-09-08 23:34

Hej derude,

Har lige fået skiftet nyt bundkort /4 GB ram/ Radeon 3800 grafikprocesser/ AMD 3,1 GH men alligevel "hakker" mit counterstrike efter ca.et par minutter. Jeg har ikke oplevet det før med min gamle opsætning.

Jeg har:
Slået FW fra og selvom jeg ikke er på nettet og spiller fra en CD rom "hakker" spillet er bliver meget langsomt ind i mellem.
Mit spørgsmål går på om bundkortet kan have problemer. eller

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 27-09-08 01:34

jeg spiler selv med 512mb ram og 1,8 gh radion 9200se så din er nyer og bedre, giv mig mere info

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 27-09-08 01:36

glemt og fik aldridge problemer med

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 22 point
Dato : 27-09-08 08:09

har du geninstaleret windows efter du har monteret bundkort, hvis ikke er det nok derfor.
du kan dog prøve at downloade alle driver til bundkort og gemme dem. og derefter slette alle driver til bundkortet i enhedshåndtering, genstart pc. og instalere de nye driver.

men det er bedst med en ren instalition, efter montering af nyt bundkort.
god fornøjelse.

Kommentar
Fra : ups8700

Dato : 30-09-08 19:46

Hvilken ram opsætning køre du med.
og ligt mere info så er det ligt nemmer at hjælpe dig med dit problem

Kommentar
Fra : Markmuss

Dato : 02-10-08 08:10

Hej og tak for tilbagemeldingerne.

Nu prøver jeg senere idag at geninstalere og følge kommentaren fra dig edison til at starte med:Butikken mener det er en softwarefejl.

Ram er: Black Dragon DDR2 GAMING SERIES- CAS5 PC 6400 800MHz.
Jeg kan sige at jeg også har prøvet at sætte de gamle RAM i det nye bundkort og problemet er det samme. I counterstrike svinger FPS målingen fra ca. 300 til 10 - op og ned hele tiden.. HMMM

Kommentar
Fra : ups8700

Dato : 02-10-08 10:46

Hej
Af ram: køre du med (4 * 1GB ram) eller (2 * 2GB ram)
For vis du køre med (4 * 1GB ram) kan den godt få maskinen til at køre langsom.

Mvh
Mike

Kommentar
Fra : Markmuss

Dato : 02-10-08 15:59

Jeg har 2 x 2 GB RAM

Godkendelse af svar
Fra : Markmuss

Dato : 02-11-08 00:28

Tak for svaret edison Det var bundkortet som skulle udskiftes og butikken som jeg købte det i har virkeligt brugt meget tid på det, men til sidst lykkedes det og maskinen kører som en drøm.