/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Forbindelse til "kandu"
Fra : klemme2006
Vist : 516 gange
100 point
Dato : 26-09-08 20:20

Jeg spørger for en ven der ikke kan lokke ind på "kandu"

Jeg kan ikke mere lokke ind på "kandu"!
Når jeg skriver mit brugernavn og Kodeord sker der ikke noget.
Jeg har prøvet at oprette mig som bruger under et nyt navn, men så får jeg en tilbagemelding om at min mailadresse allerede er kendt og jeg får mit brugernavn og kodeord, samt et link.
Når jeg benytter linket sker der stadig ikke noget.
Hvad er der sket?
Er jeg smidt ud som bruger?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-09-08 20:25

Slet cookies

En kandu profil hører til en bestemt mail-adresse
Mail-adressen kan kun fjernes ved først at logge ind.

Prøv at logge ind fra en anden computer.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-08 20:26

Ja sådan er det, kun en emailadresse, til et brugernavn. Den samme emailadresse kan ikke bruges til en ny profil på kandu.

Men kan du ikke se om din ven er blevet "smidt ud"

Du søger da bare på vennens tidligere brugernavn, så får du svar

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-08 20:56

Ja kom med brugernavnet - det kan da ikke være hemmeligt...

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 110 point
Dato : 26-09-08 20:57

Jeg havde det samme problem for nogle dage siden.
Og jeg fik følgende svar fra kandu:

Citat
Vi lavede opdateringer i går, og det kan skyldes, at dette var grunden til,
at du ikke kunne logge på systemet.

Kan jeg få dig til at prøve igen, og hvis det stadigvæk ikke lykkedes så må
du endelig vende tilbage.

Citat
Prøv at slette dine cookies, og skriv dit kodeord med både store og små
bogstaver, så burde det lykkes.

Og rigtigt - da jeg havde slettet cookies, kunne jeg komme på igen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-09-08 21:40

er han en - lokker

Godkendelse af svar
Fra : klemme2006

Dato : 27-11-08 22:19

Tak for svaret IBM760. Jeg ved ikke om det er det rigtige svar. pludselig en dag virkede det