/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ændre XP Theme!
Fra : OranGina
Vist : 248 gange
20 point
Dato : 16-03-03 12:35

Hey!

Jeg har været inde på et par sider om at ændre *Theme på sit XP..
Se fx: http://www.wincustomize.com/skins.asp?library=22

Men! Kan jer derude ik lige hjælpe mig med hvordan man kan få det til at virke!?

Jeg vil gerne have af vide hvordan man gør helt fra start!

Mange tak..

/Anders

Kommentar
Fra : starchaser

Dato : 16-03-03 12:47

XP - Visual styles.

Her kan du læse alt om modding af XP : http://www.virtualplastic.net/html/win_xp.html

Masser af god info, både til manuel modding og links til programmer .

C'ya ... starchaser ...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 16-03-03 17:14

Hej Orangina
For at bruge det du linker til skal du bruge programmet winstyles som du finder her: http://www.stardock.com/products/winstyles/

Derefter kan du via programmet lave xp om.

Kommentar
Fra : Nexuz

Dato : 16-03-03 21:40

Du behøver ikke alt det!
1. Du kan bruge StyleXP
2. Du kan bruge det i almindelig XP, uden andet prog. (Den eneste grund til der er lavet programmer til det, er at det er nemmere at håndtere og mere enkelt)
3. Du kan visual style

Mit bedste bud er, at undgå at installer noget som helst af sådan noget. Det trækker for meget på ens ressurcer.
hent det tema (theme) du vil have. højreklik derefter på skrivebordet, >egenskaber >Temaer. Der er en boks, hvor du selv kan vælge hvilket tema du vil have. Der sætter du den til "gennemse", at finder det tema du har hentet (og udpakket) og siger "OK".

På den måde undgår du at hente nogen progs.

Håber det var forståeligt

Nex

Kommentar
Fra : Nexuz

Dato : 16-03-03 21:41

Du behøver ikke alt det!
1. Du kan bruge StyleXP
2. Du kan bruge det i almindelig XP, uden andet prog. (Den eneste grund til der er lavet programmer til det, er at det er nemmere at håndtere og mere enkelt)
3. Du kan bruge winstyle

Mit bedste bud er, at undgå at installere noget som helst af sådan noget. Det trækker for meget på ens ressurcer.
hent det tema (theme) du vil have. højreklik derefter på skrivebordet, >egenskaber >Temaer. Der er en boks, hvor du selv kan vælge hvilket tema du vil have. Der sætter du den til "gennemse", at finder det tema du har hentet (og udpakket) og siger "OK".

På den måde undgår du at hente nogen progs.

Håber det var forståeligt

Nex

Kommentar
Fra : Nexuz

Dato : 16-03-03 21:42

Det er den nederste ...
kom vist til at sige "visual style" ... mente "Winstyle" ...
Nex

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-03-03 10:53

Hej OranGina
Fik du lavet theme om......husk at lukke spørgsmålet når det engang er besvaret tilfredsstillende

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 28-03-03 23:20

Har du fået det løst
Dit spørgsmål står stadig åben = kald på hjælp