/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
TWAHKY32 mangler
Fra : Lionje
Vist : 1448 gange
100 point
Dato : 26-09-08 10:03

Hej derude.
Når jeg starter WIN XP op, kommer den med "Rutine error 53. File not found. TWAHKY32. Jeg har prøvet at recover, men uden held. Nu står jeg og skal bruge TWAIN til en skanner og den findes ikke. Derfor får jeg mistanke om, at det kan stamme fra den manglende fil i Windows. Navnet kan jo godt lede mig i den retning. Hvordan får jeg fat i denne fil, der udpakket hedder "TWAIN_32.dll" og hvor skal den copieres til i Windows? Håber, der er en specialist, der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-08 10:40
Accepteret svar
Fra : axelbjarne

Modtaget 100 point
Dato : 27-09-08 07:21

Prøv at lave en sfc /scannow, som kontrollere om du mangler flere styresystems filer..

Insæt din CD i et drev

Gå i kør og skriv:

sfc /scannow - tryk ok.

Godkendelse af svar
Fra : Lionje

Dato : 14-10-08 11:36

Tak for svaret axelbjarne.