/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
luk, minimer og maximer er væk
Fra : berno82
Vist : 517 gange
300 point
Dato : 26-09-08 09:02

Hej alle i kloge kanduer

Jeg har en Vista home premium, der er begyndt at opføre sig MEGET underligt.
man kan ikke lukke vinduer med krydset, det er fadet ud og minimer og maximer virker heller ikke, man kan ikke højre klikke på titel linien, eller man kan godt, der sker bare ingenting når man gør det.

Jeg har søgt lidt på nettet og har fundet noget der siger det kan være noget shellextention, der kunne være galt, så jeg har prøvet at køre systemgendannel fra dagen før pc'en starte at opføre sig mystisk, dette hjælper ikke, jeg har scannet, med både AVG og F-Secure uden at finde noget virus, anti-malware finder intet snavs og CCleaner hjælper heller ikke på problemet, så nu er det på tiden at bede om hjælp.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 26-09-08 13:10

Kan du prøve at lave en Clean installation af PC'en?

Er der garanti på?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-08 13:15

Kontrolpanel
Problemrapporter og løsninger

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 26-09-08 13:16

Jeg ville meget gerne undgå at lave en reinstall.
Der er garanti på, men jeg er ikke sikker på andet end de vil sige det er min egen fejl (og det er det ikke, der er ikke installeret nogen suspekte ting eller besøgt nogen af de "kedelige" sider)og at de så sender mig en regning på at geninstallere Windows og det gider jeg ikke betale for når jeg lige så godt selv kan gøre det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-08 13:21

Hvad siger rapporten da.....

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 26-09-08 13:29

jeg har ikke pc'en ved hånden lige pt refi, men skal nok paste hvad den siger

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 29-09-08 10:50

rapporten sagde der kunne være fejl i java, flash og Photoshop, jeg har prøvet afinstallere det, men det har ikke virket

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-09-08 11:33

Citat
afinstallere det

Hvad med at geninstaller og opdatere i stedet....

Java og Flash kan du sgu ikke undvære

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 29-09-08 11:37

det er også geninstalleret, for nej du har ret, man kan ikke gøre ret meget noget uden, men det virker stadig ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-09-08 11:40

Så har du nok ikke de store muligheder....

Du må igang med en reinstallation af Vista....

Gem hvad gemmes skal og start forfra....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 300 point
Dato : 29-09-08 11:50
Kommentar
Fra : berno82

Dato : 29-09-08 14:40

Det tror jeg lige jeg vil prøve først mange tak

Godkendelse af svar
Fra : berno82

Dato : 30-09-08 23:35

Tak for svaret refi.
Det virker perfekt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-10-08 09:50

Selv tak..