/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Var nødt til at ann. scandisk Win ME
Fra : bantam
Vist : 412 gange
200 point
Dato : 16-03-03 11:15

Hej

Jeg har lige et problem og håber på lidt forklaring.

Der skete følgende:

Jeg gik i mit postprogram outlook 2000, og åbnede et brev, og så "frøs" musepilen og jeg kunne ingen ting gøre.

Prøvede at trykke Ctrl+alt+delete, men det kunne jeg heller ikke.

Tog så og afbryderen, og tændte efter 20 sek, og så ville den køre scandisk fordi jeg jo ikke havde lukket korrekt.

Dette har jeg prøvet før uden problemer, men nu kørte den ca 1/2 time oog kom kun godt over midten hele tiden og begyndte så forfra igen.

Tilsidst mistede jeg tålmodigheden og annulerede, og nu er jeg nervøs om der er noget galt, og om jeg kan gøre noget ved det.

Det er vel mest korrekt at når den vil scandiske, så ikke at afbryde, men når den nu ikke vil hvad gør man så.

Håber i forstår spgsm?

med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 16-03-03 11:21

Hej Bantam!

Har oplevet det samme et par gange tidligere med Windows ME!

Men eller sprøv at starte op i fejlsikret tilstand og køre scandisk derfra!.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 16-03-03 11:22

Har du prøvet at scandiske direkte fra windows....det kan være der bare har været noget midlertidige konflikter

Men en scandisk er nok bare hvad der skal til....at den tager så lang tid lyder meget underligt
Jeg ved ikke om det måske kunne være fordi du var igang med en meget meget stor fil da du hev stikket ud

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 200 point
Dato : 16-03-03 13:10

Har du slukket din internetforbindelse og evt. antivirus og firewall

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-03-03 13:10

Jeg har også oplevet det samme. Fandt ud af det var mit antivirus program der skulle geninstalleres.

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 16-03-03 14:09

Tak for svaret catbody., og tak for alle yderlige kommentarer.

Da jeg gjorde det du nævner kørte jeg scandisk direkte fra Win. og den fandt en beskadiget fil, som den har rep.

Og nu har den både kørt scandisk, og defragmenteret, så nu er det hele ok.

Så det hjalp altså at slå de ting du nævner fra, det må jeg huske til en anden gang

mvh
Bantam