/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Akku teleskob kædesav
Fra : Vatos
Vist : 5260 gange
200 point
Dato : 25-09-08 20:20

Jeg har aftalt med min far at vi splejser til en akku teleskop kædesav. Vi skal bruge den til at beskære grenene på vores træer.

Jeg har kunne finde en B&D og en Power Craft, men findes der ikke andre........

Det skal være en hobby model til max 1200 kr. Vi skal kun bruge nogle gange om året.

Er der nogen der ved mere?!?!?

Kommentar
Fra : Vatos

Dato : 25-09-08 20:22

arrrrg teleskop !! ikke teleskob...pinligt

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-09-08 20:27
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-09-08 20:30
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-09-08 20:32
Kommentar
Fra : Vatos

Dato : 25-09-08 20:33

Det skal være Teleskop kædesav.......

Jeg kan kun se den Power Craft på de links

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 25-09-08 20:38
Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 26-09-08 00:10

Jeg tvivler på at du kan finde nogen der har brugt Powercraft der vil anbefale det.

Hvis du skal have noget der kan holde til noget skal du op i en helt anden prisklasse.

Jeg synes dog du bør overveje om det er et værktøj du reelt har behov for. Prøv i første omgang at låne/leje en. Har arbejdet med en Stihl teleskop og det giver mening når man har rigtigt mange grene der ikke er særligt tykke. Du kan ikke lægge vægt bag eller vride saven så det er meget begrænset hvor stor en diameter træ du kan arbejde med.

Vil klart anbefale en god håndsav og en stige.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-09-08 01:10

Efterspørgslen er nok ikke så stor, så havde der nok kommet flere mærker på gaden, noget Chinese/Harald Nyborg skrammel til 298 kr f.eks.

Husk beskyttelse så ikke nedfaldne grene flår øjnene ud.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-09-08 09:50

Ja køb et ordentligt mærke.

Stihl er godt og fås billigere i Tyskland, ligesom naturligvis Bosch...