/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Har slettet AVG 7.5
Fra : michael_30
Vist : 651 gange
100 point
Dato : 25-09-08 13:37

Hej

Efter jeg har slettet AVG 7.5 og installeret AVG 8.0. Så virker mit tastatur og printer ikke mere
Det skal så lige siges, at når jeg hiver stikket til tastatur og printeren ud, og montere det igen, så virker det indtil jeg har genstartet pcén
Er der nogen der ved hvad man kan gøre?
Jeg kører med Windows XP

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-09-08 13:40

Noget er gået galt slet version 8,0 op prøv at installerer igen efter genstart ellers installer Awast i stedet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-09-08 13:41
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-09-08 13:42

Den sidste adresse og så mig er ikke gode venner

http://www.malwarecheck.dk/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-09-08 14:01

det er vist heller ikke så godt med stavefejl sunowich , man ved aldrig hvor man lander

michael_30 du skal ind i kategorien runscanner og læse vejledningen der ligger først - og derefter lægge dit spørgsmål i kategorien hos malwarecheck.dk

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 25-09-08 14:16

Citat
Noget er gået galt slet version 8,0 op prøv at installerer igen efter genstart ellers installer Awast i stedet

Har jeg prøvet uden resultat

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 25-09-08 14:41

Få ryddet op med Windows Live Oncare

http://onecare.live.com/site/da-dk/default.htm

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 25-09-08 14:44
Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 27-09-08 11:07

Har du prøvet at lade være med at hive stikkene ud og ind, og istedet genstarte op til flere gange indtil det måske virker ? Og når du så lukker ned hvor de virkede, så virker det gerne næste gang du starter. Hvis ikke, gentag ;) Har tit samme problem med den bærbare såsnart der bliver rørt ved reg.