/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Besvare E-mail
Fra : anrobi
Vist : 431 gange
10 point
Dato : 25-09-08 11:18

Jeg kan ikke besvare de E-mail jeg modtager.
Mvh Anrobi

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 25-09-08 11:21

Prøv at sende en til dig selv, og svar på den.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-09-08 11:23

Du modtager måske på en konto, som du ikke kan sende på. skift konto inden du sender besvarelsen.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 25-09-08 11:44

kontroler din SMTP indstillinger.
Kan du sen til andre ?

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 25-09-08 12:09

Kan hverken sende besvar til mig selv eller andre.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 25-09-08 12:11

Så har deu en defekt smtp konto, eller et antivirusprogra, der blokerer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-09-08 12:41

hvilket mail program har du ? og hvilken udbyder ?

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 25-09-08 14:25

Jeg bruger Outlook, og har TDC.
Har tre E-mail Adresser,men ingen af dem kan jeg besvare fra, jeg kan jo godt sende og modtage,
og det har virket før ? Mit Antivirus program er Norton.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 25-09-08 14:48

Du kan sende og modtage normalt, altså må der være noget galt med din Outlook, af- og geninstaller den.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-09-08 15:41

mener du microsoft outlook - eller outlook express ?

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 25-09-08 16:11

Microsoft Outlook (ikke Express)

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 25-09-08 19:06

Hvis det er Outlook 2007 kan du måske prøve Office diagnosticering, som du finder under hjælp i Outlook.

Ellers er det nok rigtigt, at af- og geninstallere Outlook.

Husk endelig at sikre dine PST-filer inden du geninstalerer.

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 26-09-08 10:09

Jeg har Outlook 2000. Hvis jeg hver gang jeg skal besvare en modtaget E-mail går i meddelelseindstillinger og skriver navnet på modtager,og vælger den E-mail adresse jeg vil sende fra, så kan det lade sig gøre,men det skal jeg så gøre hver gang, det er lidt besværligt,men jeg er en ældre dame,og kan ikke finde ud af at at geninstallere. Tak for rådene.

Kommentar
Fra : s_walentin

Dato : 13-10-08 20:37

Hvis du kan vælge den konto du vil besvare kan du blot få sat den som standard konto så vil outlook selv vælge standard kontoen ved besvarelse

Sig til om det virker

Kommentar
Fra : s_walentin

Dato : 13-10-08 20:40

1. gå funktioner > konti
2. klik 1 gang på den konto du vil have som standard
3. klik på brug som standard

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 13-10-08 21:24

Jeg har tre E-mail adresser,hvor jeg altid bruger den ene som er sat til standard, men når jeg vil besvare en E-mail bliver det forsøgt sendt med en af de andre E-mail adresser som der ikke står standard ved, og jeg er nød til hver gang at gå i meddelsesindstillinger, send meddelelse med og så vælge min standard E-mail,men næste gang er den hoppet tilbage til en ikke standard E-mail adresse, den vil ikke blive på standard mail adressen,jeg kan vel ikke sætte de to andre E-mail adresser som standard også Vel ?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 14-10-08 08:21

Du kan på mailen selv bestemme den rigtige afsender. (den rigtige mailadresse afsender)

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 14-10-08 08:45

Det ved jeg godt! Men det er når jeg efter at have modtaget en E-mail klikker på besvar at det ikke bliver afsendt med min standard mail adresse.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 14-10-08 08:47

Normalt bliver det, den sidst brugte, der bliver vist. Du skal selv skifte.