/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
leder efter en anime serie!
Fra : nemifan
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 24-09-08 19:16

hej alle sammen!
for ikke så lang tid siden så jeg en mega sjov anime serie som jeg ikke kan huske hvad hedder. den havde et kompliceret navn så jeg skrev det ned, men har mistet sedlen
den handlede om en dreng hvis bedstemor var død og hendes sidste ønske var at en af hendes børne børn gik på hendes gamle skole. men problemet for drengen er at det var en pigeskole! så drengen blev nød til at klæde sig ud som en pige. det var en sjove serie men som sagt kan jeg ikke huske navnet!
er der nogen der kender denne serie så skriv det venligst!
PS hvis nogen ikke ved det betyder ANIME japansk tegnefilm.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-09-08 19:44

Jamen der er da kun 149.000 sider omhandlende emnet http://www.google.dk/search?hl=da&q=Japanske+tegnefilm&meta= så det er bare at komme igang

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-09-08 19:44

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-09-08 22:23

Kan du huske på hvilken tv-kanal den blev vist, og måske også ugedagn, kan du skrive til dr og spørge dem om navnet

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-08 22:34

Kender den ikke men hvis du ka lide anime og katte så prøv og se :
http://www.youtube.com/watch?v=HWCL_bI40rk

der er mange flere afsnit.
Du skal bare søge efter "chi sweet home" på youtube.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 25-09-08 02:32

Kan man også finde nogle med grise?

Godkendelse af svar
Fra : nemifan

Dato : 26-09-08 16:25

igen finder du på et godt svar til mig scootergrisen! det er en sjov serie.