/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Flash tutorials
Fra : SKELMOSE
Vist : 554 gange
100 point
Dato : 24-09-08 17:25

Jeg bruger Adobe flashplayer 9 til at vise nogle tutorials, men det lyder som jeg befinder mig i Roskilde domkirke, så meget ekko er der på. Jeg har prøvet at opgradere flash 9 men det har ikke hjulpet det er også galt med Quicktime men knap så slemt.
Der er ikke nogen problemer i W.mediaplayer eller i Winamp, så jeg tror ikke at det er lydkortet der er defekt
Hvad gør jeg?

Mvh
SKELMOSE

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-09-08 18:49

måske du kunne fortælle hvilke filnavne der tales om, er det swf filer eller ?

Kommentar
Fra : SKELMOSE

Dato : 24-09-08 22:20

Hej
Ja det er swf filer

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-08 22:57

Så skulle der ingen problemer være, medmindre at du har fejl i flashplayeren. Så ville jeg afindstallere playeren og slukke computeren, for herefter at genstarte igen og prøve at genindstallere den.

Har du mod på at jeg afprøver en af de flash-filer, så kan du sende den til bentjuul snabel a gmail.com

Har du selv lavet de tutorials ?

Godkendelse af svar
Fra : SKELMOSE

Dato : 14-10-08 20:21

Tak for svaret bentjuul.