/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
TRUKKE FRA ? SELVSTENDIG
Fra : JannickSkytte
Vist : 690 gange
125 point
Dato : 23-09-08 21:50

Hej .. Jeg har et lille spørgsmål som jeg altid har undret mig over .

Nu når man har egen butik . Så hr jeg hørt at sådan noget som telefon interner , og hvis man køber en hjemmeside , kan man få det trukket fra ?
Men mit spørgsmål er så . hvad kan man få det trukket fra i ?
ved godt at man kan få trukket momsen fra så man får beløbet udbetalt .
men hvis jeg giver feks 100 kr for en hjemmeside , kan jeg så trække 100 kr fra i skat eller hvordan fungere det .

mvh Jannick :D
Har altid undret mig over det ,,, og nu vil jeg have svar på det :D

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-09-08 22:13

Det betyder at du i dit regnskab kan trække dine omkostninger fra dine indtægter, og at du kun betaler skat af overskuddet.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 24-09-08 06:30

Har du egen butik?
Kender du intet til regnskab? for så er det lidt svært at forklare dig kort.
Kender du noget der hedder et driftregnskab?

hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 24-09-08 06:31

Hov opdagede først bagefter at du er meget kendt for at bare annullerer dine spørgsmål.
På den måde skal du ikke regne med at få svar.

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 10
- Annullerede 18
- Slettede 0
Ialt 29

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 125 point
Dato : 24-09-08 07:45

Du kan trække alle driftsmidler fra. Dvs. alt hvad du køber for at drive din forretning, og som du ikke sælger, men selv bruger som fx inventar, maskiner, telefon, internet, porto osv. Hvis ikke du har virksomhedsordningen, har/får du en udvidet selvangivelse, hvor du ud fra dit regnskab skal opgive dine indtægter og udgifter. Du skal ikke indsende dit regnskab eller bilag sammen med den udvidet selvangivelse.

Kommentar
Fra : JannickSkytte

Dato : 24-09-08 08:20

Okay mange tak ...

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 10
- Annullerede 18
- Slettede 0
Ialt 29

til det her vil jeg sige at jeg ikke har fået et svar jeg kunne bruge til de annullerde ..

Godkendelse af svar
Fra : JannickSkytte

Dato : 24-09-08 08:20

Tak for svaret ;) nu forstår jeg det meget beder