/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Mail problem
Fra : oz1eqp
Vist : 1075 gange
200 point
Dato : 23-09-08 18:07

hej.
jeg har brugt yahoo.dk i mange år uden problemer.
men pludselig kan jeg ikke læse mine mails
Jeg får følgende adresselinie: http://dk.mc236.mail yahoo.com/mc/welcome ? rand= ...
jeg har ingen anelse om,hvad det mon kan skyldes.
håber een eller anden kan hjælpe.
mvh
oz1eqp

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 23-09-08 18:15

forsøg at opdatere siden når du logger ind

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-09-08 20:22

Du er sikkert bare blevet logget ud det bliver jeg også engang imellem.
Så du skal bare ind på http://mail.yahoo.dk og logge ind igen.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 28-09-08 17:38

Undskyld jeg har været fraværende.
Jeg vil gerne give Jer hver 300 point,men hvordan gør jeg det.
oz1eqp

Kommentar
Fra : umarsuper

Dato : 16-10-08 15:45

Det er godt hvis du opdater side....

Godkendelse af svar
Fra : oz1eqp

Dato : 17-10-08 07:30

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-10-08 08:51

velbekomme dig
-
Jeg har lige haft en ven på besøg der rent faktisk ikke kunne få sin yahoo mail til at virke på ngen som helst måde på sin bærbare. Han fik også stien som du fik men der var intet at gøre. Efter en lille undersøgelse opdagede jeg at hans yahoo overhovedet ikke var opdateret over flere år - så det kan også være en god ide at gøre det

hav en god dag