/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Filmleje på internet
Fra : gnilbo
Vist : 569 gange
236 point
Dato : 23-09-08 16:15

Hej !
Vi er en familie, der bo i udlandet. Vi har tidligere benyttet os af muligheden for at leje film via sputnik film. Desværre er dette ikke længere muligt, da der er blevet lukket for udenlandske ip-adresser.
Er der nogen, der ved, hvor man så kan leje film på internettet? Vi er kun interesserede i danske film.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-09-08 16:34

Citat
Vi er kun interesserede i danske film

Den kan du købe billigere end du kan leje dem....

Bare hold et par danske ugeblade - de deler rask ud af dem.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-08 15:20
Kommentar
Fra : praestmark

Dato : 26-09-08 19:08

Prøv evt. denne

http://www.sf-anytime.com/

Kommentar
Fra : mlkl

Dato : 27-09-08 21:50

Måske denne side kunne være i interesse: www.lovefilm.dk