/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Converter
Fra : mlvj
Vist : 427 gange
100 point
Dato : 23-09-08 14:57

Hej jeg skal på bilferie og skal have en bærbar pc med ( hp dv 5-1000 ) og fandt denne er der nogen der ved om denne http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60015&prodid=139173
kan føde min bærbar pc ??

Mikael

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 23-09-08 15:03

Den ligger på grænsen men bør kunne klare det.....

Ellers tager den vel batteriet til hjælp....

Godkendelse af svar
Fra : mlvj

Dato : 23-09-08 17:05

Tak for svaret refi. Jeg hopper på den og håber den kører
takker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-09-08 17:16

Selv tak....

Held og lykke med den....

Kommentar
Fra : mlvj

Dato : 01-10-08 12:50

Hej refi
Jeg vil lige følge op
En converter på 150w er IKKE nok til at kunne føde en bærbar pc heldigvis havde jeg mulighed for at låne en inden jeg købte en ( heldigvis )
Jeg har nu bestildt en uoriginal autolader til min bærbar den er dog dobbelt så dyr men så virker det også.

Mikael

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-10-08 13:12

Citat
En converter på 150w er IKKE nok til at kunne føde en bærbar pc

Næh - det var egentlig også det jeg skrev, men den supplerer vel bare op fra batteriet...

Kommentar
Fra : mlvj

Dato : 01-10-08 13:20

Ja det er rigtigt nok næ converteren startede bare ikke op den føler åbenbart om den kan føde enheden ?? ved det ikke men den kunne snildt starte en gps op så den fejler ikke noget, min bror der er trikker som jeg lånte den af sagde et eller andet om det da jeg hentede den men nu er han på ferie så jeg må vente lidt om det er sådan at den selv slår fra,

Det er nu også mere hvis der nu var en anden der lige stod og tænkte det samme man vil jo gerne spare hvor spares kan

Mikael