/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
gemme adresser
Fra : trimare46
Vist : 591 gange
100 point
Dato : 22-09-08 21:27

er der en måde man kan få computeren til automatisk at gemme de adresser som man skriver til. og i så fald, hvordan gør man det.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-09-08 21:34

Her er så spørgsmålet til 1 million !
Hvilken adresse er det vi snakker om?
Er det webadresse eller e-mail adresse ???

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 22-09-08 21:39

plejer man at sende mails til web-adresser

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-08 21:42

ja, gå i funktioner, indstillinger - send - anbring de personer jeg svarer i mit adressekartotek

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 22-09-08 21:50

og hvor finder jeg knappen der hedder send.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-09-08 22:08

Funktioner - indstillinger - fanehovedet send (boksen der popper op har flere faneblade) og så kryds det hele af

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-08 22:25

Der er forskellige faneblade der kommer frem, når du har trykket på indstillinger

bl.a. -- læsning- kvittering - send - meddelelse -signatur

Der trykker du på send

Derunder kommer der så nogle afkrydsningsfelter, hvor du sætter flueben i anbring de personer jeg svarer i mit adressekartotek

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-08 01:07

hvis du vil have et korrekt svar så er det temmelig vigtigt at du oplyser hvilket mailprogram du bruger

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 23-09-08 06:00

jeg bruger outlook. og jeg kan ikke finde den valgmulighed der hedder send.
og vi er enige om, at det er når jeg har mailprogrammet åben at jeg finder funktioner øverst til venstre og trykker der. så kan jeg finde indstillinger, men når jeg trykker der, kommer der ikke noget med send.
det er noget med uønsket mail, konfiguration og postformat osv.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 23-09-08 07:48

Citat
er der en måde man kan få computeren til automatisk at gemme de adresser som man skriver til.

NEJ - ikke i Outlook - kun i express

Du kan højreklikke på adressen og bede den gemme....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-09-08 07:51

PS...

Muligt der er i 2007 udgaven, men jeg tvivler..

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 23-09-08 17:12

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-09-08 17:17

Selv tak....