/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Køb af brugt wii.
Fra : hojriiskim
Vist : 1166 gange
100 point
Dato : 22-09-08 21:10

Overvejer at købe en brugt wii..

Hvad skal man være opmærksom på ved køb af brugt wii? Mener at have læste noget på nettet engang, men kan ikk finde det på google.

Kan det svare sig at købe brugt, sammenlignet med en ny?

Hurtig hjælp ønskes.
På forhånd tak!

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-09-08 22:39

om det kan svare sig. ja hvis den er billigere og du er ligeglad med evt garanti og fedtfingre.
Men du spare jo nogle penge også kan det være du får nogle ekstra spil og controller med som du ellers skulle ud og købe.

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 23-09-08 23:06

Har lige været inde på Google,der er da en del ang.brugt wii.

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 24-09-08 08:16

hvad søger du på? Det eneste jeg finder er brugte wii til salg. ikke en "guide" til hvad man skal holde øje med ved køb af brugt wii, hvilket jeg engang mindes at have læst noget om i et eller andet forum.

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 24-09-08 10:44

Undskyld jeg fik vist ikke læst dit spørgsmål rigtigt,men held og lykke med det,falder jeg over noget kontakter jeg dig,nu har du nemlig gjort mig nysgerrig.

Annuller spørgsmålet
Fra : hojriiskim

Dato : 07-10-08 15:25

Jeg har desværre ikke modtaget et brugbart svar, og annullerer derfor dette spørgsmål