/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Schweiz
Fra : IceCap
Vist : 954 gange
500 point
Dato : 15-03-03 19:29

Er der nogen, der kender til mulighederne for som dansker at få job i restaurationsbranchen i Schweiz?

Kommentar
Fra : JBS_Bonde

Dato : 15-03-03 19:40

Jeg har selv haft en glimrende oplevelse på http://www.nest-bietsch.ch/ , hvor jeg arbejdede i 4 år. Prøv at kontakte dem! Held og lykke med det!

Accepteret svar
Fra : JBS_Bonde

Modtaget 510 point
Dato : 15-03-03 19:41

Jeg kan se under News, at de mangler personale, du skulle have gode chancer.

Godkendelse af svar
Fra : IceCap

Dato : 15-03-03 19:44

Tak for svaret JBS_Bonde, jeg skriver til dem med det samme!!!