/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Link
Fra : bjarnebr
Vist : 538 gange
200 point
Dato : 22-09-08 11:39

Jeg har prøvet at klikke på link i forskellige tråde straks efter at jeg er logget ind, og hver gang får jeg en fejlmeddelelse om at siden ikke kan vises, hvis jeg så klikker på det samme link nogle minutter efter virker det.
HVOR KAN DET VÆRE - HVAD GØR JEG FORKERT?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-09-08 11:44

Det kan jo være, at der er noget galt med siden

Et eks. på et link, der ikke fungerer ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-08 11:58

Start med at slette - midlertidige internetfiler og cookies - evt også ryd siden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-09-08 12:19

Citat
straks efter at jeg er logget ind
lad være at logge ud

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-08 12:23

i mine ører lyder det som om du ikke giver siden tid nok til at blive indlæst

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-09-08 12:49

Det kan være fordi du klikker på meget gamle tråde, hvor en del af dem ikke mere er tilgængelige. Det kan skyldes, at der er een eller flere, der har været meget Kandu-uartige

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 22-09-08 16:22

Jeg har fået en bærbar hvor der desværre er installeret vista udleveret af det danske forsvar, og de siger at man af sikkerhedsgrunde ikke må have sine password og adgangskoder gemt på pc'en i form af cookies,derfor er jeg tvunget til at logge ind hver gang jeg besøger en side, og de link jeg har problemer med er i spørgsmål eller svar herpå der der mindre end 24 timer gamle.
Bjarnebr

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-08 16:29

Det er en fejl hos dig. Ikke med link-henvisninger på kandu.dk

Hvis du ikke kan hente en side fra en http:// , URL henvisning (= Link) første gang du prøver at klikke på det, hér på kandu.dk (..eller andre sider?), så er det din browser, subsidiært dit operativsystem der er problemet

Hvad med f.eks. hér: http://www.eksperten.dk/

..eller hér: http://activedeveloper.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-08 16:35

Du kommer selv med en rimlig plausibel forklaring:
Citat
..der desværre er installeret vista udleveret af det danske forsvar, og de siger at man af sikkerhedsgrunde ikke må have sine password og adgangskoder gemt på pc'en i form af cookies,derfor er jeg tvunget til at logge ind hver gang jeg besøger en side..

Skrot 'lortet' og benyt i stede5t et gratis operativsystem.

F.eks.: http://ubuntudanmark.dk/?action=downloads

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-09-08 16:44

Under alle omstændigheder kan Forsvaret da ikke forlange, at du ikke gemmer password til Kandu og lign.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-08 16:44

Ønsker du permanent at skifte operativsystem Vista -> Ubuntu?

Så:

1.) Lav en back-up af vigtige dokumenter/billeder/flim osv.
2.) NUKE din disk (Dvs. slet ALT) ..hvilket kun lader sig gøre med dette program:

http://www.dban.org/

PAS PÅ : Det er en irreversibel proces !!!

Nu kan du fra bunden installere: WIN 3.1, XP, UNIX, LINUX, DOS ...What Ever..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-08 16:53

Klumme -> Det er garanteret en multi-/flér-bruger licens ..og så er det indehaveren af licensen som suverænt bestemmer, hvorledes operativsystemet skal administreres, samt hvornår, hvordan og hvorledes der skal gives adgang til de forsk. funktioner.

Det er jo 'dem' (Forsvaret) som sidder på 'pengekisten', når der skal afregnes med Microsoft.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-09-08 16:56

Nåååå okay.... Ja hvad ved en bonde om agurkesalat

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 23-09-08 01:06

tak for jeres forslag om at skifte styresystem, men det tillader forsvaret ikke, og en gang om året skal de have min pc ind til kontrol for at se om jeg har installeret ikke godkendte programmer.
og til molokyle jeg har forsøgt at oprette en profil på eksperten, men hver gangt får jeg en fejlmeddelelse om at der er en forkert syntaks i brugernavnet (hvad det så betyder) og det har jeg så spurgt dem om.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 24-09-08 23:16

Der er kommet mange sjove forslag om at skifte styresystem mm, men er der ikke en der kan forklare mig hvad der er galt.
Bjarnebr

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 25-09-08 07:30

Fejl i registreringsdatabasen?

Prøv et 'rense' den med dette program:

http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 25-09-08 10:43

Tak for svaret molokyle.