/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Alarm til scooter/mc/bil
Fra : scootergrisen
Vist : 667 gange
61 point
Dato : 21-09-08 21:11

Hej er her nogle som har erfaring med sådan her en alarm ?
http://alarmshop.dk/alarm/mc_alarm_og_scooter_alarm_2_vejs_alarm_da.html

Den ser vildt smart ud og koster 1500,-

Vil gerne høre fra folk som har haft erfaring med denne model eller nogle der ligner.

Der er 2vejs fjernbetjening, det vil sige scooteren kan sende besked til fjernbetjeningen og vise hvad der sker med den... altså give besked når der er nogle som er ved at stjæle den.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 21-09-08 21:18
Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 21-09-08 22:14

Spild af penge, det første en tyv vil gøre, er at kappe kablet, og hvor meget ka du så høre??

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 22-09-08 03:40

Op på grisen lille hans - hvem behøver en scooter? En på trynen er bedre end tyve tryner på taget! ØF ØF.... Kan man få den med blå lys? Respekt - det er en grov kværn - nu med gris!!!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-09-08 10:51

Det er da al ære værd at du har fjernet al din blacklisting....

Så mangler der bare at sproget bliver "pyntet" lidt

Til dit spørgsmål...

Det er IKKE pengene værd...

En ordentlig KÆDELÅS er 10 gange mere effektiv... (og koster kun 1/10 del)

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-09-08 11:51

Jeg har en stor tyk kædelås og den bruger jeg hele tiden og er glad for den.
Men det smarte med den 2 vejs fjernbetjening er at man får besked når scooteren bliver bevæget f.eks hvis der er nogle som prøver og løfte den op på en trailer.

Kædelås med alarm : http://www.motorhjoernet.dk/data/images/images/nyheder01.jpg
http://www.teknikshop.dk/Graphics/Products/342.jpg
Den koster lige 1600,-

Den er da også fed nok.

http://www.scooter-shoppen.dk/default.aspx?c=Item&category=11891&item=7810
2899,- hold da fest for en pris.

Sådan er her skal i aldrig købe :
http://www.kgi.dk/product-2193-275.php
Jeg har 2 gange oplevet folk hvor låsen har sat sig fast og de ikke kunne få den af, hvis man ikke kan få den af skal har man et problem.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-09-08 15:16

køb en i t hansen den er lige så god som de andre og den virker

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 23-09-08 03:06

Jeg ønsker mig en gris på hjul til jul.....

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-09-08 14:58

Du skal nok ik regne med du får noget overhovedet.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 24-09-08 16:24

En gris, en gris - mit kongerige for en gris

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 25-09-08 15:03

fuck af med dig flash hvis du ikke har noget relevant at skrive.
Det vil sige hvis du ikke kan svare på spørgsmålet som bliver stillet så er der ikke nogle grund til du skriver herinde.

Annuller spørgsmålet
Fra : scootergrisen

Dato : 31-10-08 23:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål