/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
JVC - overførsel af film
Fra : DorteTerp
Vist : 373 gange
100 point
Dato : 21-09-08 19:04

Hej
Jeg har et JVC videokamera med harddisk og vil jo gerne overføre mine optagelser til min stationære pc som har en dvd brænder.
Men....... jeg får hele tiden at vide at jeg skal isætte usb stik - men det HAR jeg gjort. Jeg har kørt intallations cd-rommen som jeg skal og alt ser fint ud.

Der er intet i vejen når jeg vil gøre det på min bærbare, men der kan jeg jo ikke brænde.
Skal jeg virkelig ud og investere i en ekstern brænder ?

Alle forslag modtages meget gerne

vh
Dorte

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-08 19:08

Prøv et andet USB stik...

Det kunne jo være defekt....

Hvis det virker på den bærbare er det jo ikke kameraet der er noget galt med....

I nødstilfælde kunne du jo lægge dem på den bærbare og derfra overføre dem til den stationære...

Kommentar
Fra : jensthybo

Dato : 26-09-08 10:43

Prøv at gå ind i diskmanagement og se om du kan se dit kamera der. Det kan jo være at pcen ikke kan tildele den et drevbogstav.

Du gør det ved at højreklikke på min/My Computer i Startmenuen. Derefer vælger du administrer/manage, herefter vælger du Diskhåndtering eller Removable Starage, alt efter styresystem. Her vil du evt. kunne se dit kamera, men uden tildelt drevbogstav, det kan du så selv gå ind og tildele ved at højreklikke på drevet.

Håber at det kan hjælpe dig lidt.