/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Kontakt med PayPal?
Fra : ingelein
Vist : 1194 gange
20 point
Dato : 21-09-08 09:58

Hej
Kan man overhovedet komme i kontakt med PayPal. ?
Jeg har en konto i PayPal på engelsk, men vil gerne have den tysksproget. Det findes!, men jeg har kun mulighed for at vælge fransk, og spansk som andre sprog. Det vil jeg gerne spørge PayPal om. Desværre kan jeg overhovedet ikke finde en e-mailadresse til dem.

Når jeg forsøger via kontakt, kommer man bare ind på en masse emnesider, som automatisk besvarer specifikke spørgsmål - ingen mulighed for at kontakte dem.

Jeg har prøvet at logge mig ind via den tyske PayPal, men lige så snart jeg er logget ind, er jeg tilbage på den engelske side. Jeg vil gerne spørge PayPal hvordan jeg får en tysk version.

I går prøvede jeg chatten på PayPal. Det var en spøjs oplevelse, hvor chatteren i den anden ende også bare trykker på nogle forudbestemte meddelelser/spørgsmål. Da vi havde kørt i ring et stykke tid, kom der en meddelelse som sagde : You are an early bird - can I help You? Så var det jeg bed i bordet.

Til sidst sendte jeg en klage til sælger via resolution center.

Mange hilsner Ingelein - håber på at der er en dreven PayPaller herinde med et svar

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-08 10:08
Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-08 10:19
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-09-08 10:25

Hej mirit
Jo tak, her skal man angive et passende emne og så får man serveret en række yderligere spørgsmål/svar = en slags FAQ. Og uanset hvad jeg har skrevet eller svaret på er jeg endt i en blindgyde.
Hilsen Ingelein - som ellers har gode erfaringer med PayPal når det drejer sig om overførsler- både den ene og den anden vej - og også ved reklamationer.

Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-08 10:30

hmmm sikke noget rod - har de så ikke et telefonnr et sted ?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-09-08 10:31

Hej refi
Har lige prøvet din henvisning via linket - men nej, jeg kan kun vælge fransk, spansk eller engelsk.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-09-08 10:35

Hej refi
Jeg kom til at trykke på send knappen og jeg plejer at være mere høflig og taknemmelig for svar
Næ, jeg kan ikke få nogen mulighed for at vælge tysk. Jeg prøvede også hos chat-damen, som åbenbart kun havde auto-svar .
Jeg blev helt rundtosset af at cycle rundt på siderne uden at ende med noget brugbart.
Mange hilsner og tak
Ingelein

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-08 11:04

Problemet ligger sandsynligvis i at det SKAL være en tysk bankkonto og gælder KUN interne i Tyskland....

Citat
Im weiteren Verlauf des Jahres 2004 wird PayPal einen für innerdeutsche Zahlungen optimierten Service anbieten. Dafür ist geplant, lokale Zahlungsmethoden in PayPal zu integrieren und Zahlungen für eBay-Artikel zu vereinfachen.

Prøv at tilmelde dig påny...
https://www.paypal.com/de/cgi-bin/webscr?cmd=_registration-run

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 21-09-08 11:08

Her er så også nummer til PayPal... (ved problemer)

Citat
PayPal jetzt auch auf Deutsch

PayPal freut sich, ab dem 13. Februar 2004 die US-PayPal-Seite auch in deutscher Sprache anbieten zu können. Dies ist ein erster Schritt, um unseren Zahlungsdienst für deutsche Kunden attraktiver zu gestalten.

Im Laufe des Jahres 2004 werden weitere Veränderungen folgen, um PayPal dem deutschen Markt anzupassen und insbesondere die Bezahlung von eBay-Artikeln mit PayPal weiter zu vereinfachen.

Um PayPal auf Deutsch zu nutzen und auch alle PayPal-E-Mails auf Deutsch zu erhalten, können Sie ab dem 13. Februar 2004 Ihre Spracheinstellung wie folgt ändern:
Loggen Sie sich unter https://www.paypal.de in Ihr PayPal-Konto ein

Klicken Sie auf den Link Profile oben rechts

Wählen Sie Language Preference im Bereich Account Information

Ändern Sie Ihre Spracheinstellung auf Deutsch und bestätigen Sie dies
Die Änderung der Spracheinstellung beeinflusst nicht die Funktionalität Ihrer PayPal-Seite. Sie können die Spracheinstellung jederzeit wieder wie oben beschrieben auf Englisch zurücksetzen.

Neues PayPal-Bankkonto für Geld einzahlen

Aufgrund der Ausweitung der europäischen PayPal-Aktivitäten hat sich auch das Bankkonto geändert, mit dem Sie Überweisungen auf Ihr PayPal-Konto vornehmen können. Bitte nutzen Sie ab dem 13. Februar 2004 unser neues Konto, das auf den Namen unserer neuen europäischen Gesellschaft, PayPal (Europe) Ltd., lautet.

Die entsprechenden neuen Kontodaten finden Sie ab dem 13. Februar auf der PayPal Website unter Geld einzahlen im Bereich Mein Konto. Bitte beachten Sie, dass das bisherige Bankkonto der PayPal, Inc. nur noch vorübergehend aktiv bleibt. Guthaben auf Ihrem PayPal-Konto sind von dieser Änderung selbstverständlich nicht betroffen.

Neues User Agreement und neue Privacy Policy

Weiterhin wurde PayPal (Europe) Ltd. vor kurzem die behördliche Genehmigung erteilt, als Electronic Money Institution (ELMI) tätig zu sein. Dies hat für Sie den Vorteil, dass PayPal (Europe) Ltd. von nun an der Regulierung nach europäischem Recht untersteht. Wie Ihnen bereits per E-Mail mitgeteilt wurde, gehen daher die PayPal-Mitglieder in Ländern der Europäischen Union ab dem 13. Februar 2004 eine neue Nutzungsbeziehung mit PayPal (Europe) Ltd. ein. Von Ihrer Seite aus bedarf es hierzu keiner weiteren Aktivität.

Einen Link zu dem neuen, ab dann gültigen User Agreement und der dazugehörigen Privacy Policy finden Sie auch am Ende jeder PayPal-Seite. In FAQ's haben wir Antworten auf die häufigsten Fragen zu diesen Änderungen zusammengestellt.

Falls Sie diese Änderung der Nutzungsbeziehung nicht wünschen, kontaktieren Sie bitte unseren Kundenservice, um Ihr Konto schließen zu lassen und Ihre PayPal-Mitgliedschaft zu beenden.

Wir hoffen, dass die beschriebenen Änderungen Ihnen den Umgang mit PayPal erleichtern und wünschen Ihnen weiterhin viel Erfolg mit PayPal.

Mit freundlichen Grüßen

PayPal Inc.

Wenn Sie Fragen zu diesen Änderungen haben, wenden Sie sich bitte an unsere deutschsprachige Kundenbetreuung über das Hilfe-Center oder telefonisch unter 0180 500 66 27 (montags bis freitags von 7:00 bis 19:30 Uhr MEZ, 12 Cent/Minute aus dem Festnetz der Dt. Telekom).

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 21-09-08 18:13

syntes også at jeg har ringet til dem på et tidspunkt, men det var så på engelsk.

mvh Timeglas

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-09-08 19:07

Hej
Tak for alle svar, jeg ringer til dem i morgen - lader lige spørgsmålet stå åbent til jeg har en afklaring.
Mange hilsner Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 27-09-08 22:13

Tak for svaret refi.
Vi danskere kan ikke komme på en tysk Paypal. Sprog for EU (undtaget Tyskland) er engelsk.
Men jeg har langt om længe fundet vejen ind til Paypal - ikke via contact - men via Help.

Ved at skrive både til den tyske Paypal og den amerikanske har jeg fået svar på hvordan jeg hæver mine penge fra Paypal kontoen og overfører dem til min bankkonto - som jeg jo havde lukket på grund af Regcur. historien.

Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-09-08 08:02

Citat
Vi danskere kan ikke komme på en tysk Paypal

Det var så også det jeg dandt ud af

Men hovedsagen er da du fik dine penge