/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Scootergrisen
Fra : granner01
Vist : 1329 gange
200 point
Dato : 20-09-08 16:40

Nåååhhh din klovn. Sandheden er nok ilde hørt.

Men ved du ikke at også du bliver klogere med alderen?

Og så tænker jeg på et gammelt mundhæld: Mod sådan dumhed kæmper selv guderne forgæves.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-08 16:48

...........................

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-09-08 17:18

Her er genvejen til spørgsmålet.

http://www.kandu.dk/spg126498.aspx

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 20-09-08 17:28

Scootergrisen - har ikke ret mange brikker, han kan flytte rundt med.

Udover, at han indtil videre har blacklistet 40 navne - er han normalt glad for, at deltage i deres spørgsmål/kommentarer.

Men hans sidste kommentar, må siges at være over grænsen:

Citat
granner > og du kan ikke være bekendt og være en gammel kælling. Sku du ik bare holde op med at trække vejret og lade de unge komme til.

Vi har ikke tid til generation "lad nazisterne komme ind over grænsen" og udrydde grupper af befolkningen.

Gid han selv holdt op med at trække vejret!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-09-08 17:44

Nej ham den lille scootergrissebasse skal da have et sted at komme af med galden.

Og ved du hvad scootergrissebasse, jeg blacklister dig ikke.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-09-08 17:51

Meget godt navn til en Øffer Mit ordsprog til Grissebassen er "Den som ingen pærer har ..Ævler "

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-09-08 17:56

Blacklistning af fyrre aktive Kandu brugere...............
Jamen,der er jo ingen tilbage til at besvare spørgsmål,hvis man er i knibe.
Jeg synes stadig at blacklistning,er en underlig form for censur.Hvad med modargumenter istedet.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-09-08 18:12

- er det VespaSvinet I skriver om? Bliv endelig ved...

God weekend

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 20-09-08 18:17

Citat
Blacklistning af fyrre aktive Kandu brugere...............

Citat
Jeg synes stadig at blacklistning,er en underlig form for censur. Hvad med modargumenter istedet.

Du har helt ret. Det må være en kandubruger der er udenfor pædagogisk rækkevidde.

Een som virkelig trænger til Psykologhjælp.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-09-08 18:23

Gris er jo et naturligt navn for den type.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 20-09-08 18:26

Scootergrisen

skal man ikke ofre energi på. Der er ikke noget at komme efter.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-09-08 18:46

God weekend til alle

Også til scootergrisen

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 20-09-08 20:05

Han har ski da også blacklistet mig

Dejlig weekend til alle herfra

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-09-08 20:32

Scooterprutten har da vist kun en brik mer' end hønsene,
det må være den der gør at han ik' skider på gulvet

mvh klaudi
Som også er blacklistet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-09-08 20:35

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-08 20:57

Bare han/hun ikke er kommet til at blackliste sig selv.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 20-09-08 21:00

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 20-09-08 21:02

Jeg kan opfordre til, at sende PM til Scootergrisen - han bliver så glad:

Citat
Har fået ENDNU et privat indlæg fra en bruger, denne gang er det fra ibm760 som skriver...

Jeg hører, at du er glad for private mail's fra folk du har blacklistet - så her er også et fra mig.

hun skriver også en masse andre ting med jeg gider dårligt læse det.

et som om det findes nogle tåber på kan som ser det en en opfordring at man blacklister dem... de tror åbentbart at det betyder man vil have endnu mere kontakt med dem.

Jamen det da også en svært ord at forstår det jo engelsk.
Hvis det hed sortlistning så ville det måske hjælpe men jeg tvivler.

Og så har grisen fået mig til at skifte køn

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-08 21:07

Ny smart metode er opfundet mod blaklistning.

Skriv et privat indlæg.
Det bliver straks sat ind der hvor du ellers skulle ha' skrevet.
Vupti - og du er med igen.

Genialt.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 20-09-08 21:20

Hmmmm pas nu lige på vi ikke selv synker ned på grisens niveau...... jeg vil forslå en "underskrift"indsamling til Kandu og så må de slette vedkomnes profil......

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 20-09-08 21:23

Hans blacklistning stiger støt og roligt - nu er der 43 på listen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-08 22:03

the1best - det har du ret i.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-09-08 22:10

Han blacklister alle i denne tråd, for han tør ikke selv deltage.

Har i ikke lagt mærke til hans fravær, selv om tråden er til ham?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-09-08 22:15

Og tænk så på hvor megen hjælp han går glip af, bare fordi vi er blacklistet.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-09-08 22:59

Nej vi skal ikke synke ned på hans niveau, så vi må tale pænt og venligt.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 20-09-08 23:09

Shit - Blev nysgerrig for at se svinets lange list. Og gudhjælpemig, om jeg ikke selv var blacklistet. Kan ellers ikke erindre, at have haft nogle kontoverser med denne person, men han/hun skyder åbenbart med spredehagl når det gælder blacklisting.
Ikke at det betyder noget -er nærmest ligeglad.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-09-08 00:01

heii, jeg er ikke blacklistet

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 21-09-08 00:17

Bare rolig mangorossa..... det varer ikke længe - så er du også på listen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-09-08 00:37

Tror du virkli?

Argh. lad os nu se..han kunne jo gå hen og blive ensom og ensporet...he he..hvis ikke nogen kunne svare ham

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-09-08 01:29

Hmmmmmm....................
Nu har jeg jo også været flittig med den sorte pen for nylig, men jeg har besluttet, at folk der svarer flabet eller direkte lægger op til en" injuriesag"på mine spørgsmål bliver blacklistet.

Der er stadigvæk masser af civiliserede, kompetente folk, der gør sig umage for at besvare mine til tider "ud i hampen" spørgmål, så "kandu"er med et sprogforråd, som ikke hører hjemme her, kan jeg sagtens undvære kommentarer fra. Vi bestemmer vel selv vores "omgangskreds".?.EMMA GAD - Jeg gider også

Ingelein

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 21-09-08 11:02

Neeeeii.

Jeg er også blacklistet af scootergrisen!

FEDT MAND!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-09-08 13:09

Til alle deltagere af denne tråd.

Nu synes jeg den har virket efter hensigten, så jeg vil annulere den nu.

Jeg havde tænkt at scootergrisen skulle have de 200 point, hvis han havde turde at være med.

Er der andre der mener at den ikke skal annuleres, men der skal gives point til en af jer, så kom med forslag, for jeg ved ikke hvem jeg skal give mine point til.

Annuller spørgsmålet
Fra : granner01

Dato : 21-09-08 16:31

Til alle deltagere af denne tråd.

Nu synes jeg den har virket efter hensigten, så jeg vil annulere den nu.

Jeg havde tænkt at scootergrisen skulle have de 200 point, hvis han havde turde at være med.

Og jeg ved ikke hvem der skal have point.