/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Venligt brev fra Sunowich
Fra : scootergrisen
Vist : 699 gange
69 point
Dato : 20-09-08 15:15

Hvordan kan det være at når man blacklister en bruger herinde fra som man ikke ønsker skal deltage i ens indlæg... ja så får man istedet private indlæg som dette...

Emne : Narhoved
Fra : Sunowich

Dato : 19-09-08 23:11

Tror du at det lort du lukker ud overalt herinde bliver bedre modtaget bare fordi du udelukker folk ??? Prøv evt. at tænke dig om inden du åbner kæften

Sunowich der er en grund til jeg har blacklistet dig og det betyder jo ik at jeg ønsker modtage private indlæg fra dig vel... det betyder det modsatte og hvis du syns jeg lukker lort ud så er det da mærkeligt du ik kontakter mig istedet for bare at springe mine indlæg og svar over.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-08 15:31

sikke en gang ævl

og desuden er det moralsk forkasteligt at lægge private meddelelser frem til offentlig skue

ydermere du bllacklister og vil ikke have noget med sunowich at gøre men opfordrer ham i dette indlæg du skriver til at kontakte ham
Citat
så er det da mærkeligt du ik kontakter mig istedet for bare at springe mine indlæg og svar over.

blacklist mig hellere end gerne !

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-09-08 15:41

Du kan ikke være bekendt at lægge et privat brev ud til offentlig skue, og hvis du driller og er sarkastisk på kandu, så må du også acceptere at få kritik. Og kritik har vi alle fået og vi vælger selv om vi vil se det positive i kritikken eller ikke.
Du vil åbenbart gerne kritisere men ikke selv modtage kritik. Det er dit valg. Og så må du også leve med det og ikke klage over at folk reagerer.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-09-08 16:22

Nu den gal igen...
Endnu et privat indlæg.

Emne : Du ka skam også
Fra : Sunowich

Dato : 20-09-08 16:01

Ja endnu engang viser du dit intellekt ved ikke at svarer mig personligt Du ku sku nok blive politiker eller noget sådant Men et velment råd til dig er skam at tænke før du taler ,hvilket der ikke har været meget af ,i dine tidligere deltagelser i div.spørgsmål .Jeg syntes da også du skulle kopierer dette svar med ind i dit nye spørgsmål om mig værsgo Du kan forøvrigt også stoppe min mulighed for at skrive mails til dig Men har jeg noget jeg vil dig skal du skam nok få det af vide alligevel

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 20-09-08 16:27

Skvaddergrisen er lidt fjollet efterhånden.

Narhoved er nok et lidt for flot udtryk....................alm. nar rækker vel

Du kan så tilføje mig til din blackliste.

Hilsen.
Eyvind
e.c
Emesen.....................................................

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-09-08 16:27

granner > og du kan ikke være bekendt og være en gammel kælling. Sku du ik bare holde op med at trække vejret og lade de unge komme til.

Vi har ikke tid til generation "lad nazisterne komme ind over grænsen" og udrydde grupper af befolkningen.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-09-08 17:35

Findes der en "Scootergrisen - fanclub" man eventuelt kan melde sig ind i et sted?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-09-08 18:17

epidedymittis, du kan jo bare ta' et dyk i svinestien...

Kommentar
Fra : bsjh

Dato : 20-09-08 19:31

Citat
Tror du at det lort du lukker ud overalt herinde bliver bedre modtaget bare fordi du udelukker folk ??? Prøv evt. at tænke dig om inden du åbner kæften

Jeg er helt enig Sunowich meget klogt skrevet

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-09-08 20:25

Har fået ENDNU et privat indlæg fra en bruger, denne gang er det fra ibm760 som skriver...

Jeg hører, at du er glad for private mail's fra folk du har blacklistet - så her er også et fra mig.

hun skriver også en masse andre ting med jeg gider dårligt læse det.

et som om det findes nogle tåber på kan som ser det en en opfordring at man blacklister dem... de tror åbentbart at det betyder man vil have endnu mere kontakt med dem.

Jamen det da også en svært ord at forstår det jo engelsk.
Hvis det hed sortlistning så ville det måske hjælpe men jeg tvivler.

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 21-09-08 01:52

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 21-09-08 01:57

Citat
Hvordan kan det være at når man blacklister en bruger herinde fra som man ikke ønsker skal deltage i ens indlæg... ja så får man istedet private indlæg som dette...

Såre enkelt. Det fordi du i din profil har ønsket at brugerne på kandu kan skrive til dig

Annuller spørgsmålet
Fra : scootergrisen

Dato : 24-09-08 15:08

Jeg har desværre modtaget et par latterlige svar, og annullerer derfor dette spørgsmål