/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
gode ideer?
Fra : jomfruane
Vist : 504 gange
100 point
Dato : 20-09-08 12:06

Hej mine radiatorer virker ikke.
Der er udluftet og termostaten har været af og der er lavet morgengymnastik på splitten.
Ind i mellem bliver den ene lunken - nogen ideer til hvad jeg kan gøre selv før jeg hidkalder VVS?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 20-09-08 12:22

Bor du i hus eller lejlighed...

Hvis du har hus er der så fjernvarme eller centralvarme (eget fyr?)

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 20-09-08 12:24

lejlighed med fjernvarmeinstallation. Der har for nyligt været lukket, men tænker jeg skal se om det er mit eget system før jeg ulejliger andre.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-09-08 12:28

- spørg naboen... eller under/overboen...

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 110 point
Dato : 20-09-08 12:29

Så er der ikke sikkert at det er ved dig problemet er...

Der kan være fælles regulering på ejendommen, så der lukkes hvis udetemperaturen er "høj".

Du kan jo tjekke om dine naboer har samme problem, eller om det kun er ved dig.

Tilsyneladende har du gjort hvad der kan gøres i din lejlighed.
vh ben

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 20-09-08 12:33

Citat
Tilsyneladende har du gjort hvad der kan gøres i din lejlighed.

Ja det var det jeg frygtede - vil selvfølgelig ikke sælge lejligheden uden varme

Godkendelse af svar
Fra : jomfruane

Dato : 20-09-08 12:40

Tak for svaret Benjamin.Hansen.

Kommentar
Fra : elkongen

Dato : 17-12-08 17:41

få personen der bor i den øverste lejlighed i din side af opgangen til at lufte sine radiatorer igennem!!