/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
logic audio content ??????
Fra : KennethD01
Vist : 503 gange
50 point
Dato : 20-09-08 03:56

jeg har købt mig en mac hvor der var logic på da jeg fik den..... men så kom min ven med logic audio content (som fylder mange GB)men nu har jeg installeret den men ved engeligt ikke hvad det hjælper for der er ikke kommet flere sampels..... er der nongender ved hvad det er.......

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 20-09-08 13:55

Først og fremmest skal du være opmærksom på at der findes forskellige versioner af Logic : Logic Express og Logic Pro, hvor Logic Pro er den store forkromede pakke med det hele og Express udgaven er en mere skabet version, rettet mod begyndere. Endvidere bør du være opmærksom på at det faktum at der lå en version af Logic på harddisken på en computer du har købt brugt, ikke nødvendigvis betyder at du også har erhvervet en fuldgyldig licens til at også at bruge Logic. Hvis du er i besiddelse af en gyldig licens, så er du jo også i besiddelse af alle de tilhørende installations DVDer samt en trykt manual, hvor alle de informationer du her efterspørger kan findes. Så noget kunne tyde på at der her er tale om en illegal pirat kopi!?

Kommentar
Fra : KennethD01

Dato : 20-09-08 19:09

jeg spurte ikke om en moral prædike med om hjælp ?????????

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 21-09-08 15:41

Der er intet moralsk værdiladet udsagn i det jeg skrev, men din reaktion viser med al ønskelig tydelighed at du åbnebart selv døjer med moralske skrupler og dårlig samvittighed.

Ha' en god nedtur!

Annuller spørgsmålet
Fra : KennethD01

Dato : 12-10-08 23:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål