/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
macfee
Fra : enebaer3
Vist : 542 gange
100 point
Dato : 19-09-08 23:06

hejsa
Jeg har geninstaleret McAfee, og nu kan jeg ikke se alle billeder også her på kandu,s side,
hvad kan jeg gøre???

Venlig hilsen til alle jer der gver jer tid til at hjælpe.

enebaer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-09-08 23:13

opdater adobe flashplayer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-09-08 23:14

Men det er da vist et antivirusprogram er det ikke ?? Slet det evt. og installer Awast antivir eller Avg i stedet de er gratis og konflikter ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-09-08 23:17

Er det reklamerne du mangler? Ellers er der da ingen billeder på Kandu, du må ind i indstillinger på programmet, og se om der en ad blokker slået til

Kommentar
Fra : enebaer3

Dato : 19-09-08 23:26

Hejsa

Nu har jeg opdateret adobe flashplayer og det hjalp ikke.
Ja det er også nogle reklamer som her på siden er blokerede med maafee logo.??

enebaer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-09-08 23:31

Jeg kender ikke McAfee og ved ikke om den har en firewall del, hvis den har så ville jeg starte med at se indstillinger for firewallen, det er helt klart McAfee som blokerer med en ad blokker

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 19-09-08 23:34

Hvilken af disse har du? http://dk.mcafee.com/root/support.asp?id=retail_userGuides det er manualer til de forskellige løsninger, prøv at læse der

Kommentar
Fra : enebaer3

Dato : 19-09-08 23:55

mcaffe er en god antivirus prg. den har virket fint i 3 år, men nu efter geninstalationen har jeg det problem. Har været på linken og der kan jeg ikke finde løsningen, jeg har mcfee's security center som fuld opdateret.

enebaer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-08 00:15

Desværre kender jeg ikke programmet, du må vente til der måske kommer en McAfee bruger forbi dit spørgsmål

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-09-08 00:17

Prøv at lave en gendannelse af din puter

Kommentar
Fra : enebaer3

Dato : 21-09-08 01:53

Hejsa
Jeg har nu klaret problemet, havde en trojaner ,,Delf - Gaj,, som jeg fik sletet ved at instalere Avast
antivirus program.
Har prøvet flere gange at geninstalere McFee men det kunne ikke lade sig gøre da den gik i stå hver gang, så jeg hentede den hos McFee da den gælder i 3 år, og nu kører det.

Tak for alle jeres gode råd.

Tak her fra.

Venlig hilsen enebaer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-09-08 21:19

Jamen det er da godt du fik løst problemet så husk at lukke spørgsmålet ved at accepterer det svar du syntes bedst om

Godkendelse af svar
Fra : enebaer3

Dato : 22-09-08 15:49

Tak for svaret o.v.n..

Venlig hilsen
enebaer

Kommentar
Fra : enebaer3

Dato : 22-09-08 15:50

Lukker

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 22-09-08 19:32

har selv mc afee og det kører upåklagelig for mig.
jeg har ikke set dit spørgsmål før nu. men det har noget at gøre med dine indstillinger at gøre grunden til at du ikke kan se billederne er at den blokkerer for billederne o.lign der gør at du bliver lidt synlig for kandu !!
mvh Niels