/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / OS/2 / Spørgsmål
10  nuber2 100
sony autoradio mek.cdx-m600r
Fra : AUTORAP
Vist : 3151 gange
100 point
Dato : 15-03-03 14:00

er der nogen der kan oplyse mig om hvor jeg får fat på adgangs-kode til en radio mrk.sony cdx-m600rjeg har godt nok den originale æske og fjernbetjening,og på æsken er der nogle stregkoder kan det være til nogen hjælp

Kommentar
Fra : arly

Dato : 15-03-03 23:51

Jeg tror ikke at stregkoden på æsken kan hjælpe dig med andet end modelnummer og radioens serienummer - så du skal have "åbnet" radioen hos Sony.
Jeg har ikke fundet metoder til at "åbne" autoradioer på nettet.

Mvh.

Arly

Kommentar
Fra : AUTORAP

Dato : 16-03-03 00:14

hej arly,det er også okay med at få den åbnet hos sony,men hvordan er fremgangsmåden der.min søn har købt den hos jari auto holstebro,mon de evt kunne hjælpe der,,ellers mange tak

Kommentar
Fra : arly

Dato : 16-03-03 00:24

Ja, hvis Jari er rigtig god har han gemt en kopi af koden(nogle forhandlere gør dette for netop at kunne hjælpe nødstedte kunder) - ellers er jeg helt sikker på at han kan skaffe koden via Sony. Jeg må dog erkende at jeg kun har erfaring med Blaupunkt.

Nu er det vel ikke sådan at kortet med koden ligger i kassen, eller sammen med servicehæftet?

Mvh.

Arly

Kommentar
Fra : AUTORAP

Dato : 22-03-03 15:23

hej arly, opgaven er løst med hensyn til sonys radio kode, jeg fandt det på google, og af hensyn til andre, der er blevet uden kode,så gør som jeg gjorde, søg på radioens navn og betegnelse og skriv + kode, så kommer de frem alle dem man skal bruge.
men arly jeg takker mange gange for din deltagelse.

mvh.henning-autorap.

Kommentar
Fra : vrag

Dato : 26-05-03 20:07

hej jeg har har et problem med min cdx m600r den siger kun 3 bib når jeg vil åbne fronten er der nogen der har en ide til hvad det kan være

Kommentar
Fra : hansenfiks

Dato : 28-12-03 09:57

AUTORAP > Mener du at man bare skal skrive SONY CDX-M600R under http://www.google.dk så kommer koden? Jeg har prøvet, men det giver ingen bonus...

Kommentar
Fra : hansenfiks

Dato : 28-12-03 09:59

AUTORAP > Mener du at man bare skal skrive SONY CDX-M600R+kode under http://www.google.dk så kommer koden? Jeg har prøvet, men det giver ingen bonus...

Kommentar
Fra : LionWally

Dato : 06-07-06 22:10

davs AUTORAP ..

jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvordan jeg får fat i en kode til mit anlæg ( SONY CDX-M600R)

så ville høre om du ville skrive den her inde ?

det ville være super på forhånd tak

Mvh LionWally ..

Kommentar
Fra : AUTORAP

Dato : 08-07-06 23:24

Hejsa jeg har ikke længere de koder de fulgte med da jeg solgte bilen,og jeg kan ikke huske hvor jeg fandt de koder men finder jeg dem kommer de her på siden ret hurtigt.

Mvh.Autorap.

Kommentar
Fra : LionWally

Dato : 12-07-06 19:01

Okay det håber jeg så bare på at du gør ..

Mvh LionWally ..

Kommentar
Fra : snuskebasse29

Dato : 27-07-06 20:33

Hej

Jeg har et Sony bilanlæg RM-X117. Jeg har som flere her har skrevet søgt på det +kode, men det får jeg intet ud af. Jeg vil så gerne have gang i mit anlæg igen, så hvis nogen kan fortælle mig hvordan jeg kan finde den , vil jeg blive meget glad..

snuskebasse

Kommentar
Fra : snuskebasse29

Dato : 27-07-06 21:45

Heh jeg undskylder lige til alle...Jeg fandt koden på nettet alligevel, jeg tog navnet på fjernbetjeningen og ikke på anlægget.. så kan det sgi godt være lidt svært at finde.. hvis nogen støder på samme problem, skriver jeg lige koden her;
Disp
Source
Open/close

så sku den være der, det var min ihvertfald

Forsat god sommer alle!!

Musikglad snuske