/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Orientering - PDF til Word
Fra : refi
Vist : 749 gange
10 point
Dato : 19-09-08 20:11

Egentlig ikke et spørgsmål - men lidt orientering....

De der hentede PDF til Word (giveawayoftheday) i sidste uge BØR skifte den ud med den der er idag....

Fejlen i den "gamle" var at den KUN konverterede de første 3 sider af et PDF dokument....

Det er rettet i denne version...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-09-08 20:29

Har vi opdaget - os der er på giveaway hver dag !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-08 20:35

Jamen det er da kun godt....

Derfor var det jo ikke sikkert du havde opdaget HVAD fejlen i den gamle var...

Jeg har brugt den i en uge UDEN at finde fejl - men det er jo så en tilfældighed at de konverterede PDFer ikke har været over 3 sider....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-09-08 20:42

Jeg havde en brugervejledning i pdf på 278 sider

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-09-08 21:14

Takker meget Refi, jeg konverterer ofte. Har bare ikke gjort det den sidste måned.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-09-08 21:22

Hvordan går man den anden vej? Altså laver PDF af Word-filer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-08 21:43

Denne f.eks...

Men der findes flere....

http://www.pdf995.com/download.html

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-09-08 21:55

Takker refi

Accepteret svar
Fra : hvaderikkeibrug

Modtaget 10 point
Dato : 20-09-08 06:58

Tak refi, har skiftet ud, selvom der ikke var problemer med det første - men jeg har altså heller ikke konverteret mere end 3 sider endnu.

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 20-09-08 12:00

Tak for svaret hvaderikkeibrug.

Vi kan vist roligt lukke - nu er det jo for sent hvis der er flere

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-09-08 13:19

Og jeg er ved at lede efter det bedste program til at lave PDF af Wordfiler - lykkes vel om et par måneder

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-08 13:56

Her kan man lave PDF filer.
http://peecee.dk/upload/view/131841
Når dette program er hentet.
http://da.openoffice.org/
...................................................absolut gratis og på Dansk.

Ps. Open office snakker sammen med microblød office.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-08 14:02

Hvad var der galt med pdf995

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-08 14:09

Minus reklame...................

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-09-08 17:51

Ja, reklamer - bl.a. afsætter programmet sit logo på hver side - det gider jeg alså ikke at have på bl.a. et foreningsblad, som er det, jeg mest mangler programmet til.