/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Norton antivirus 3 år?
Fra : Sygate
Vist : 634 gange
300 point
Dato : 19-09-08 15:04

Hejsa !

Jeg kan simpelthen ikke finde Nortons Antivirus pakke der varer 3 år. Det er ligemeget om det er til 1 eller flere brugere, om det er oem eller ej, engelsk eller dansk.

Men jeg har set den findes, men kan simpelt hen ikek finde den igen.

Det SKAL være 3 år.

Tak.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 310 point
Dato : 19-09-08 15:47

Find dog et andet antivirus, Norton er ikke særlig berømte, prøv lige at læse her: http://fromsej.dk/html/norton.html Bullguard har holdt to af mine computere rene i flere år, den er meget nem at finde ud af og på dansk med dansk live support i dagtimerne på hverdage, ellers er der engelsk support, du kan dog altid skrive til support på dansk men de svarer så ikke før det bliver hverdag.
Ellers er der også gratis alternativer, faktisk lige så gode som købeprogrammer, se bare her: http://www.malwarecheck.dk/forum/viewforum.php?f=13&sid=1561ec78d6f393124a89e4ade75982b7 der er en pakke til både XP og Vista
Om Norton, så tror jeg at du husker forkert, der er ingen som sælger den med mere end to års licens

Kommentar
Fra : Spyfus

Dato : 19-09-08 16:16

Ja, hvis du insisterer paa at bruge penge, saa er de fleste alternetiver bedre end Norton. Det kan du laese om adskillige steder bl.a. talrige eksempler herinde paa kandu.
Det kommer nok ikke bag paa mange, at jeg vil foreslaa Avast ogsaa, som beskrevet ovenover.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 19-09-08 16:55

er du sikker på du ikke har set forkert ???
Norman kører med 3 års licenser, men symantec kører med 1 år ....

har prøvet at kigge de steder jeg køber, SHG, Symantec, DCS ... og ingen af dem har Norton med 3 år... kun norman,,

D9N

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 19-09-08 16:59

Rettelse 360 v2 kan man købe med 2 år ...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-09-08 17:06

2 års licenser er mere almindelige.

Meeen som de andre skriver, drop det lorteprogram på forhånd.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-09-08 18:49

Drop det møgprogram

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 19-09-08 19:14

LuffeA ikke til Norton ...
og det er meget godt i siger han skal droppe Norton, men har i overvejet at det måske er til et firma ??

så er det begrænset hvad antivirus der arbejdes med sammen med de programmer man ellers bruger ...

og i har måske en mening om programmet , men er i sikker på det er den rigtige ??

for de fleste fravælger Norton fordi den er langsom (heeh men de har aldrig købt en ) i dag er norton 360 V2 en af de hurtigste og mindst krævende antivirus programmer med FULD dækning ...

D9N

Kommentar
Fra : Spyfus

Dato : 19-09-08 22:21

Norton er blevet bedre, men stadig ikke i topklassen. Og hvad vaerre er, saa goer de det ekstremt besvaerligt at fjerne deres program fra en pc. Man er noedt til at have specielle programmer for at fjerne alt eller ogsaa skal man paa jagt og LEDE efter Nortons egen afinstalleringsfil.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-09-08 23:05

Prøv at søg på Norton i søgefeldtet og se hvor meget positivt du kan finde. Det er mig bekendt det eneste antivirusprogram der skal et rengøringsprogram til at fjerne,bare for at nævne noget Derudover koster det også en del

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 19-09-08 23:28

tja man får jo hvad man betaler for ...

og hvorfor afinstallere noget man skal bruge ?? det giver vist ik rigtigt mening ...

men igen ... når i nu har brugt og købt det ... så kommenter det ...

jeg har og bruger avast på min bærbare... og det er da en joke af et antivirusprogram ... det kan scanne, det tager ik rigtigt noget i mails, og ja det er så det ...

AVG yder ikke 100 % real time beskyttelse ...

Bullguard virker... men damn de pop op bokse er træls ...

og til alle 3 ... firmaerne der laver software laver det ikke til de programmer ... men til Norton, Macafee som de 2 primære ...

og det med prisen ?? 699 for 3 maskiner i 1 år ...

D9N

Kommentar
Fra : Spyfus

Dato : 20-09-08 11:10

>D9N
Du Skriver:
"jeg har og bruger avast på min bærbare... og det er da en joke af et antivirusprogram"

Det viser blot, at dit indlaeg er en stor joke. Du svarer paa noget, som du tilsyneladende intet begreb har om. Let nok bare at skrive saadan en floskel uden nogen form for begrundelse og det er da ret saa ejendommeligt, at du bruger det paa din baerbare, naar du har den holdning til det.
Herinde kan du finde talrige udtalelser fra fagkyndige om Norton kontra Avast. Du kan finde talrige testresultater ogsaa. Du kan laese om programmerne paa Malwarecheck og Spywarefri. Over 90% af udtalelserne/indlaeggene/testresultaterne viser, at selv Avast Free er et topklasseprogram og at Norton IKKE er pengene vaerd i forhold til det.
Og hvorfor har Norton ikke, som alle andre programmer indbygget en afinstalleringsfil, som virker???
Fordi de oensker at goere det besvaerligt for den almene bruger at fjerne det og paa den maade haaber de, at brugeren saa vil opgive og betale for Norton i stedet. Det er jo det rene bondefangeri. Hvis programmet virkelig var pengene vaerd, hvorfor skulle de saa vaere bange for at lave en ordentlig afinstalleringsfil???

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 20-09-08 13:37

Spyfus ... igen ... du har jo aldrig købt programmet eller brugt det ...

og det er muligt at "fagkyndige" her inde anbefaler avast ... men ikke desto mindre er det ikke hvad firmaer bruger da dem der laver den software de skal bruge ikke er lavet til avast, men til primært Norton og Macafee ...

udtal dig om de ting du selv har prøvet istedet...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-09-08 15:51

Fluebenet ud. Du er jo en Nød der ikke vil hører på fornuft ,så din tid er brugt op fra min side

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 20-09-08 16:16

tja men jeg prøver at besvare spørgsmålet der er stilt istedet for blot at ignorere det og svine det til...

Kommentar
Fra : Spyfus

Dato : 20-09-08 16:37

>D9N
Men dog kaere lille ven. Hvorfra faar du dog den ide fra, at jeg aldrig har proevet Norton. Det er den rene loegnhistorie, du nu digter paa. Saa hvem er det lige, der sviner folk til???
Jeg kender skam udemaerket Norton og har endda selv haft den. Og jeg har haft fat i flere maskiner ogsaa fra firmaer. Paa stort set dem alle blev Norton skiftet ud med andre antivirusprogrammer, som f.eks. Bullguard, Avast Pro og der har ALDRIG vaeret problemmer med nogle former for programmer!!!

Derfor vil jeg ligesom Sunowich traekke mig tilbage, da jeg ikke gider SPILDE mere tid paa dine fantasier, digterier og LOEGNEHISTORIER

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 22-09-08 12:07

Hej igen !

Ja det er til et firma. Ved at det findes, men det er sikkert en specielaftale...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-09-08 12:11

Tak for accept, ja det er sikkert en speciel aftale, jeg kan ikke finde nogen netbutikker som har mere end 2 års licens, du må sikkert fysisk bevæge dig ind i en forretning og spørge efter 3 år