/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
TV2.dk problemer
Fra : plobber
Vist : 733 gange
20 point
Dato : 15-03-03 13:23

Hej.
Jeg har et problem med Java spilene på TV2
Jeg har afinstaleret Sun Java og instaleret det igen, for jeg havde kommet til at slette nogle forkerte filer i javamappen... nu hvor det er blevet geninstaleret kan tv2.dk ikke finde java mere... har prøvet at afinstalere og genstarte instalere og genstarte, men det er stadig det samme...
nogen der ved hva der er galt ???

Kommentar
Fra : permoller

Dato : 15-03-03 13:28

Jeg har haft samme problem fordi jeg installerede den nyeste SDK til min JBuilder. Det hjalp da jeg instalerede en gammen version af Sun's runtime ved siden af den nye og derefter valgte den gamle version inde i mit kontrolpanel, under Java Plug.in opsætningen.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 15-03-03 13:45

du skal bare starte op på tv2.dk alligevel du kan sige ja til "fortsæt hvis du ved at du har java installeret" eller sådan noget virker det ikke..?'

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : plobber

Dato : 15-03-03 13:58

Hej

Per.. hvor kan jeg downloade en gammel version af SUN sdk'en ???

mvh Torben

Accepteret svar
Fra : permoller

Modtaget 30 point
Dato : 15-03-03 14:06

Hvis du vil tilbage til version 1.3
http://java.sun.com/j2se/1.3/download.html
Hvis du vil prøve version 1.4
http://java.sun.com/j2se/1.4/download.html

Jeg gik selv tilbage til version 1.3. Du kan nøjes med at hente jre versionen, da det kun er runtime delen der er problemet formentlig !

/Per

Godkendelse af svar
Fra : plobber

Dato : 15-03-03 16:59

Tak for svaret Per