/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Gemme i Super dvd editor? How?
Fra : julle100
Vist : 326 gange
100 point
Dato : 18-09-08 20:55

Hej alle i skarpe mennesker,

Jeg har fået hentet det, der skulle være et rigtig godt freeware redigeringsprogram, så jeg kan klippe små film sammen. Så langt så godt...
Nu plejer jeg ikke ligefrem at have svært ved at finde en "gem"-knap, men af en eller anden grund er det blevet en ret stor udfordring at finde den i det her program.

Er der nogen derude, der lige umiddelbart ved, hvordan jeg gemmer igangværende projekter, så jeg ikke er nødt til at lave en hel film i ét stræk og håbe, programmet ikke lukker ned af uransagelige årsager?

På forhånd tak! :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 21:00

Helt sikkert oppe i filer....

Kommentar
Fra : julle100

Dato : 18-09-08 21:02

Det er der desværre ikke noget der hedder. Der er deres logo til venstre og et rødt kryds til højre - intet andet i øverste bjælke :/
Ellers et god bud, siden det er der, det hele plejer at være :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 21:06

Guiderne ligger her (et stykke nede af siden)

http://www.alldj.com/guide.htm

Kommentar
Fra : julle100

Dato : 18-09-08 21:16

Tak for linket - jeg har godt nok været derinde allerede, da jeg forsøgte at google mig frem til en løsning.
Den eneste guide, der ikke er på listen er selvfølgelig til min udgave: "editor"
Der er heller ingen hjælpefil med eller noget andet.

Det er sikkert vildt simpelt, men jeg kan åbenbart ikke se skoven for bare træer. Ihh... xD

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 21:21

Det er jo ikke sikkert den KAN gemme projekter - muligt de SKAL brændes med det samme.....

Men så kan du jo "lagre"/brænde dem på en RW-skive....

Så er det bare at loade den - arbejde videre - og brænde påny - på samme skive....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-09-08 21:23

CTRL + S måske

mvh klaudi

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 18-09-08 21:27

Du SKAL så blot trykke på burner - så kan du brænde eller gemme i en mappe...

Det er 2 programmer i EET....

Det du omtaler er blot til redigering - ved at trykke burn kommer du så i Creator....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 21:29

I øvrigt ser det ud til at være et udmærket program....

Det skal da lige studeres...

Har andre lyst så her http://www.alldj.com/video_editor/video_editor.htm

Kommentar
Fra : julle100

Dato : 18-09-08 21:29

Prøvede lige ctrl+s, men det fungerede ikke :/ Ellers tak for forslaget :)

Ja, det kan godt være, du har ret Refi - det havde jeg ikke tænkt på :) Hvis ikke der kommer en anden på banen, der kan fortælle om det kan lade sig gøre at gemme i en mappe, så må jeg jo brænde det, som du siger :)

Tak for din tid. Jeg lader lige spørgsmålet være åbent i en dags tid i tilfælde af, at nogen bruger programmet. Hvis ikke får du selvfølgelig point.

Kommentar
Fra : julle100

Dato : 18-09-08 21:30

Oh, på den måde. Jamen tusind tak for den opklaring ;)

Point til dig :D

Godkendelse af svar
Fra : julle100

Dato : 18-09-08 21:30

Tak for svaret refi :D

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 21:38

Selv tak....