/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Front end?
Fra : kennybear
Vist : 535 gange
10 point
Dato : 15-03-03 12:42

Er kandu.dk en front end for en bestemt news server? eller for flere måske? vil nemlig gerne ha de grupper jeg er med i ind i mit news program

//Kenneth

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 15-03-03 12:52

Kandu.dk er IKKE en del af newsgroups, men et site for interesserede it-/pc-/mac- o.s.v., o.s.v. -brugere, hvor man stille spørgsmål, oprette tips og frem for alt: FÅ HJÆLP.

m v h
HC

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 15-03-03 13:53

jeg havde bare indtryk af at kandu gengiver det som oxo kan findes i nogle nyhedsgrupper, er det ikke korrekt?

//Kenneth

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 10 point
Dato : 15-03-03 17:21

Nej det er ikke korrekt. Kandu står helt for sig selv. At så nogle af Kandu's brugere også ved siden af abonnerer på nogle nyhedsgrupper med de sammenfald i spørgsmål og svar, der kommer der, er en anden ting.
Men man skulle da være et skarn, hvis man ikke benyttede sig af en brugbar løsning fra en af nyhedsgrupperne, hvis man vel at mærke kendte den og kunne huske den, så man ikke blev nødt til at opfinde den dybe tallerken igen.

HC

Godkendelse af svar
Fra : kennybear

Dato : 19-03-03 20:58

Tak for svaret catbody. Jeg er bare stødt på newsgroups engang imellem der er næsten identiske med indholdet et par tråde her på kandu, men hvad, nettet er jo stort