/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
ulma 2000 pille brænder
Fra : neccc
Vist : 1720 gange
200 point
Dato : 18-09-08 20:26

Hej Alle sammen

Jeg ville høre om der er nogle der kan hjælpe mig, jeg har monteret sådan en ulma pillebrænder på mit fyr, og men har et problem det er der er et password for at ændre instillerne der står at koden er 1111 men det virker ikke så jeg ville høre om der er nogle andre der har sådan en der måske ved hvad koden er?

Tak

Accepteret svar
Fra : bibsamie

Modtaget 200 point
Dato : 19-09-08 11:23

neccc

hvad er problemet med at ringe til din leverandør.

per

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 24-09-08 11:34

jeg ringede til leverandøren og fik løst det, mit problem var at de ikke snakkede dansk så derfor ville jeg lige høre om der var nogle der vidste det.

Godkendelse af svar
Fra : neccc

Dato : 24-09-08 11:34

Tak for svaret bibsamie.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 24-09-08 15:03

neccc

selv tak neccc

mvh
per