/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
hjælp
Fra : fkj64
Vist : 490 gange
100 point
Dato : 18-09-08 16:02

hej! Jeg har et problem med at finde gamle mails som er blevet komprimeret i windows mail.
Er der nogen som ved hvordan man finder dem frem igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 16:40

De burde ikke være væk fordi de er komprimeret.....

Så du har nok slettet dem....

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 18-09-08 16:44

Jeg kan se at der ikke er nogen respons på dit spørgsmål, måske fordi de mails der bliver komprimerede bliver liggende hvor de hele tiden har ligget og automatisk åbnes når du ønsker at læse dem.
Hvis de er forsvundet har det næppe noget med komprimeringen at gøre, men der kommer nok nogen med en bedre og måske anden forklaring.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-09-08 16:48

Ja men prøv da lige at kigge i Slettet Post

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 18-09-08 16:48

Hej
Bare et forsøg: Er de ikke blevet autoarkiverede og skal findes under .pst filer?
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : fkj64

Dato : 18-09-08 19:14

hej ingelein. det kan godt være at du har ret i at de er autoarkiveret men ,hvor finder jeg dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 19:24

Der er INGEN pst filer i Windows Mail

Selvom den "ligner" express er det en helt anden mail....

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 18-09-08 19:59

Hej refi
Hvad er Windows mail?
Ingelein og tak !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 20:27

Det er den der er i Vista

Annuller spørgsmålet
Fra : fkj64

Dato : 19-09-08 21:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål