/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
baggrund af fugeskum
Fra : mehn
Vist : 699 gange
200 point
Dato : 18-09-08 14:25

Hej jeg er i igang med at lave en baggrund til mit 530 liters akvarie, jeg har købt noget byggeskum i harald nyborg til 12 kr. pr dåse. jeg har fået at vide at man skal smørre alfix oven på skummen
men jeg har ikke noget alfix men blå multi lip fliseklæb kan jeg bruge dette istedet.

hilsen Morten

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-09-08 14:53

Jeg ville sku ikke putte den slags i et akvarie det er sikkert ikke sundt for fiskene

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 26-09-08 21:45

Flise lip er vel flise lip..."fliselim" men skummet såvel limet skal vel lige "afgasse" inden du putter de små liv i vandet!

Kommentar
Fra : meller147

Dato : 11-10-08 17:16

jeg vil ikke råde dig til at putte det i akvariumet, da der kan være farlige stoffer der i, ellers ved jeg ikk lige hvad jeg skal svare