/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
email
Fra : hardy
Vist : 587 gange
100 point
Dato : 18-09-08 13:21

Hej
Jeg har et problem med mine email adresser.
jeg har 4 email adresser hvor jeg skal bruge 3 af dem på min pc , og 1 på bærbar ?.
alle 4 mail adresser er ved den samme udbyder "tdc" .
på min pc er der ingen problemmer men på den bærbar opstår problemet så , der har jeg så oprattet den 4 konto men få også de mails der skal tilgå de 3 andre mail adresser,
hvad gør jeg forkert ?

mvh hardy

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 18-09-08 13:24

hej kører de på det samme 12 cifrede konto nr

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 18-09-08 13:26

det er altid en god ide at skrive hvilket mail program du bruger

men

du laver en meddelelses regel så a ikke henter fra server til b -c og d - og så b - c og d ikke henter fra server til a

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 18-09-08 13:26

hej 1113 .
ja det gør de

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 18-09-08 13:30

hej miritdk
det er outlook express jeg bruger,
kan du ikke lige uddybe det lidt , jeg er ikke lige helt med på hvad du mener?
mvh hardy

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 18-09-08 13:42

hvis en af dem kører skal de andre også prøv at tjekke opsætningen men ellers har tdc et lille support prg. der kan hjælpe dig måske har desværre ikke lige adresse her og nu (og jeg ved godt det er en fejl i min børne lærdom at skrive og ikke have link)

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 18-09-08 13:44
Godkendelse af svar
Fra : hardy

Dato : 18-09-08 14:00

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-09-08 15:01

velbekomme dig