/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
200 point til Birgitta, hvis hun svarer.
Fra : ram2
Vist : 595 gange
200 point
Dato : 15-03-03 09:16

Birgitta - Hvad hedder Gud, hvis den viser sig at være en dame??

Ram2

Kommentar
Fra : frogeye

Dato : 15-03-03 09:17
Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-03-03 09:20

Sorry frogeye - det er forbeholdt Birgitta indtil videre, jeg skylder hende 200 af de goe' for et tidligere svar. Hvis hun ikke svarer, så får du dem.

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : frogeye

Dato : 15-03-03 09:24

Tak nus!

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 15-03-03 14:35

> Ram2

Du er et gavmildt menneske!

The Unseen
-/-

"Him who hides in the shadows sees the light clearer!"

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 15-03-03 14:36

> Ram2

Kan ikke nære mig for at give et skud også: Hvad med Jehovanna?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 15-03-03 14:42

jeg er helt sikker på at gud ikke har vores form, men er en Kakaofugl der hedder Arla......

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 15-03-03 17:09

Melander> du er da vist blevet bidt af en helt vild kakaofugl men griner meget af dine kommentare.
Laurenzio

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-03-03 17:43

Har du tjekket, om Birgitta er blevet superbruger?
Ellers kan hun jo slet ikke modtage pointene.
Og hvad skal hun så med dem?

Se, dèt var den højere filosofi.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-03-03 17:46

PS! Hvad mener du iøvrigt med: HVIS Gud var en kvinde?
Gud èr en kvinde.
Hun hedder Lisbeth.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 15-03-03 18:06

Aj, rellom nu må du holde op. Det er da Gunhilde, hun bor i Thisted

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-03-03 18:11

Nej, Lisbeth bor i Gudhjem. Gunhilde er hendes søster.

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 200 point
Dato : 15-03-03 18:26

...........Birgitta.....................

-kan du godkende det svar..... Jeg er stadig ikke superbruger, og bliver det heller aldrig, men vil godt have din godkendelse alligevel, tak

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-03-03 19:01

Gud er ikke een kvinde, men flere - derfor så meget rod.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-03-03 19:04

Hov den øverste smily var forkert, det skulle være
Emesen.

Kommentar
Fra : Gode_Gud

Dato : 15-03-03 22:11

Er det mig I taler om?

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 15-03-03 22:46

Tak for svaret Birgitta.

Selvfølgelig kan jeg da godkende det, det havde jeg jo lovet dig. Om du vil være superbr. eller ej må du selv ligge og rode med. Om du kan bruge de 200 stærke eller ej må du ligeledes selv om - Tag dem som en påskyndelse for smuk formulering og gode indlæg.

Til alla jer andre - Hold da fast hvor er I opfindsomme - Jeg har virkelig moret mig. Onde tunger vil måske påstå, at så skal der ikke meget til - men jeg er nøjsom af natur, og kan godt li' jeres opfindsomhed.

Mvh.
Ram2

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-03-03 17:10

Tak for godkendelsen, ram2, jeg har selv moret mig. Er du forøvrigt klar over, at det kostede mig 120 af mine "gode" points at komme ind og følge med i slutningen på historien om Moses... Bare fordi du besluttede dig for at være "gavmild".!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-03 18:13

Hold da helt k... - Er det nu forkert at være gavmild? Det er altså ikke nemt at gøre alle tilpas. Du ku da bare have spurgt, så kunne jeg da kopiere den over i et eller andet hvor du kunne læse den

Husk det næste gang.................

Ram2

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-03-03 18:20

Nåårh, det prøver jeg at huske til næste gang, -Alt tilgivet.... Jeg troede lige, at du gjorde det for at genere mig...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-03 18:22

Nej da.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-03-03 18:29

-Lad dog Gud få det sidste ord, ram2. Forøvrigt trækker jeg stikket ud nu, for jeg vil se TV-avis. Hav det godt.

Kommentar
Fra : Bruno53DK

Dato : 20-04-03 10:35

Gud er enkelt opfattet
-ved at hver især er sit eget univers-derfor den megen uenighed om sam opfattelsen-Gud er en gruppe af energier der er skabende i sig selmen bag dette ligger guds egenskabelse-for der vil altid værer en skabende reaktion før den næste-det er derfor at alting er rundt/(Jorden) mm- for det når sig selv i den anden ende
Pastoren