/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
ACER bærbar logger af !!!
Fra : import1995
Vist : 536 gange
100 point
Dato : 17-09-08 10:43

Jeg har fået en helt ny ACER bærbar, og den kører fint på trådløs netværk, men pludselig begynder den og logge af, d.v.s når jeg klikker videre på noget på google eller andet så er den offline og vil kalde op igen, nogen gange lykkedes det andre gange ikke, andre pc vi har kører uden problemer, og min router er den nye d-link som også kan klare den nye standard ( N ) ..... kan nogen hjælpe !!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-09-08 11:16

Lyder umiddelbart som noget "time out".....

Tjek lige din opsætning endnu en gang.....

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 17-09-08 11:49

På min Acer, så kom jeg i begyndelsen da jeg fik pcen´nær knappen der slår af og på det trådløse antennen.Det var irriterende til jeg fant ud af det.
alimak

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 17-09-08 13:53

Kener godt knappen, men den er meget svær at slå fra, så jeg tror ikke det er det der er galt ...

Kommentar
Fra : edison

Dato : 17-09-08 17:17

prøv at slå strømstyring fra på netkortet.

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 18-09-08 08:06

og hvordan slår man lige strømstyring fra og hvad skulle det hjælpe ???

Kommentar
Fra : edison

Dato : 18-09-08 20:43

det gør at windows ikke slukker for netkortet for at spare strøm.
kontrolpanel, system, enhedshåndtering, og find dit netkort, slå strmstyring fra. prøv, det sker der ikke noget ved.

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 19-09-08 08:34

det prøver jeg når jeg kommer hjem, kommer tilbage mvh Bent