/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Picture It
Fra : Cheeta
Vist : 722 gange
300 point
Dato : 17-09-08 00:23

Hej...er der nogen i kandu, der kan hjælpe mig?
Jeg har længe brugt fotoprogrammet Picture It 2000, hvor man kan redigere billeder, og lave sjove ting og kort o.s.v...når jeg var færdig med billedet, kunne jeg gemme det i jpg format
Så lagde jeg service pack 3 ind, og kunne ikke mere gemme i jpg format...
Jeg afindstallerede service pack 3 og Picture It....lagde picture It ind igen, men ak ak, kan stadig ikke gemme i jpg format....en lang smøre, men håber nogen ka hjælpe mig

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-09-08 00:40

Du skal rydde op i registreringsbasen for at slette resterne, men jeg kan ikke huske hvad det program hedder, som du skal bruge.

En anden må hjælpe med det.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 300 point
Dato : 17-09-08 01:41

prøv at gå op i funktioner - eller i egenskaber for IE - vælg internet indstillinger - på fanen generelt vælg så at slette : filer + cookies (du kan såmænd sagtens slette resten ned langs rækken af knapper) - genstart og se om det så virker.

Årsagen til at man af og til ikke kan bruge gemmefunktionen er ofte at der er overfyldt.

I picture it - kig lige om du har sat flueben ved de forskellige formater - for det kan også være årsagen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-09-08 10:41

Du kan bruge Ccleaner til oprydning i reg.databasen.

Kommentar
Fra : Cheeta

Dato : 17-09-08 21:27

Hej miritdk
Jeg har nu været inde og slette filer+cookies, men det hjalp ikke...øv øv
Der hvor der før stod jpg filer...står der jpg filter....
hvis du har nogen andre bud på, hvad jeg så kan forsøge, må du gerne skrive, step for step, hvad jeg skal gøre, da jeg ikke er nogen ørn i computer sprog...
HilsenCheeta

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-09-08 23:58

Lav en gendannelse af maskinen til før problemet opstod I start/ programmer/ tilbehør /systemværktøjer/ systemgendannelse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-09-08 01:38

du er vist kommet til at rode -

afinstaller programmet i tilføj/fjern programmer og installer det igen så det hele retter sig

Kommentar
Fra : Cheeta

Dato : 19-09-08 15:35

Jeg er ikke kommet videre, med nogen af de forslag jeg har fået.......
nu vil jeg prøve, at afindstallere programmet igen, og se om jeg kan lægge det ind igen

Godkendelse af svar
Fra : Cheeta

Dato : 19-09-08 15:36

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-08 19:17

velbekomme håber alt er ok nu